Monicar Skrevet 17. oktober 2018 Skrevet 17. oktober 2018 Hei đ er det farlig Ă„ gĂ„ pĂ„ Ritalin nĂ„r man har angst? FĂ„r du utskrevet Ritalin nĂ„r man har ADHD med har ogsĂ„ generell angst med panikkanfall? Kan man bruke sobril og Ritalin? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 Skrevet 17. oktober 2018 Det er ikke farlig, men ritalin kan gi Þkt angst, sÊrlig hvis en allerede har en angstlidelse. Det er likevel ikke gitt at ritalin vil gjÞre angsten verre. Selv har jeg hatt en angstlidelse. Da jeg begynte pÄ ritalin hadde jeg en mild variant av denne lidelsen, og ritalin gjorde ikke angsten verre. Jeg har faktisk blitt helt frisk fra angsten.  Anonymkode: a39ee...add 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg mÄtte slutte pÄ ritalin, da den ga meg mye mer angst. Anonymkode: b0a80...06c 0 Siter
Trine Skrevet 17. oktober 2018 Skrevet 17. oktober 2018 Noen fÄr angst av adhd, og da kan adhd-medisiner hjelpe positivt mot angsten. Men en bivirkning av sentralstimulerende er angst, sÄ det kan slÄ den veien ogsÄ. I fÞlge felleskatalogen kan man kombinere ritalin og sobril, men sÄnt mÄ du ta med legen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.