Gå til innhold

bytte fastlege. spørsmål!

Anbefalte innlegg

Jeg må bytte fastlege av personlige årsaker. Problemet er at det er ingen som er brukende her jeg bor med ledige plasser, bortsett fra legen jeg har fra før. Der er en til som er aktuell på ett annet legesenter, men der står det "ikke tilgjengelig for deg" når jeg skal sette meg på venteliste, hva faen skal det bety? 😂 vil det si at han ikke er tilgjengelig for MEG , eller for alle andre også? .. Også lurer jeg på om det er lite smart å sette meg på "liste uten fastlege" eller er ikke det noe problem? vil jeg få legetimer som normalt og oppfølging?.. 

Anonymkode: d99bc...609

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/445092-bytte-fastlege-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er klar over det. men må bytte NÅ.. og ventelisten til den jeg ønsker er garantert lang, for han har ca 1000 pasienter. 

Anonymkode: d99bc...609

Alle fastleger har 1000-1300 pasienter, jeg har nettopp byttet selv. Så du på den lenka jeg la ut til deg i går? Der står det hvor lange ventelister de ulike fastlegene har.

4 timer siden, Lillemus skrev:

Alle fastleger har 1000-1300 pasienter, jeg har nettopp byttet selv. Så du på den lenka jeg la ut til deg i går? Der står det hvor lange ventelister de ulike fastlegene har.

Mange har mindre enn det 

Anonymkode: 1bef3...0cf

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange har mindre enn det 

Anonymkode: 1bef3...0cf

Ikke på de legesentrene jeg har sett på, men det kan sikkert variere ja. Mulig at leger med færre pasienter har plikter andre steder 1-2 dager i uka? Helsestasjon eller eldresenter f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...