Gå til innhold

Er det noen her som kan en del om Tyrkia? Hvordan er det å leve der?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor virker tyrkere så mye mer glade enn oss? Hvordan lever en gjennomsnittlig velstående tyrker? Hvorfor svartmaler så mange nordmenn tyrkere?

Anonymkode: c78a1...6e9

Jeg har kjent noen fra Tyrkia før. Og de var helt ålreite mennesker. Akkurat som oss. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

vet du noe om hvordan det er å bo der? 

Anonymkode: c78a1...6e9

Jeg forsto det slik at mange lever ganske bra. Man tror ofte at det er så gale der nede men tror ikke alt er slik man forestiller seg. Jeg fikk inntrykk av at tyrkere er ganske vanlige folk. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Obs det er opp til personen og levesettet. Det fins tyrkere som lever litt annerledes enn oss påvirket av religion osv. Men de er ulike som oss alle. 

Anonymkode: 546d3...e2c

Var meg som skrev dette 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...