Gå til innhold

Fornøyd med tatovering

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Okay ;) Fort gjort å bli litt paranoid på sånne forum ;) Man skriver jo mye om seg selv. 

Jepp ;) det er sant, og da forsøker jeg også å skrive litt ting som gjør at man ikke helt forstår sammenhengen i noe som helst :D . 

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kunne tenke meg en tattovering, en thaiprinsesse inntyllet i en rosebusk, med en drage som omslynger den:-) og over hele ryggen, sånn at når man går med ryggløs kjole så ser man tattoveringen:-) Den skulle være litt japansk inspireret, så med litt mer diffuse farger, og ikke så sterk og prangende som vanlige tattoveringer, jeg syns tattoveringer kan være fine, selv om mange er stygge, de må gjøres mer unike, mer passe til personen. Jeg vil også at kjæresten min skal ha en, en skikkelig barsk en over hele armen, men det kommer kjæresten aldri til å gjøre:-)

Jeg får nok aldri dette selv heller, en fordi det er dyrt, to fordi det er sikkert vondt, og tre fordi min datter ville blitt forbanna.

Før likte jeg ikke tattoveringer, men så så jeg West World, en serie, der er det med en norsk skuespiller, og hun har en stor tattovering,  en slange som liksom går rundt henne, og den titter opp ved halsen om dere skjønner.

Før trodde jeg det stort sett var sjømenn og kriminelle som hadde tattoveringer, men så oppdaget jeg gradvis at det er ikke  lenger, det er som med snus, det er liksom blitt så vanlig og det som tidligere var harry er ikke det lenger.

Men da jeg googlet prisen på en slik...da jeg vet helt hvordan en slik tattovering skulle se ut, tror jeg prisen ligger på ca 100 000 kr, og det får jeg aldri råd til:-)

3 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg kunne tenke meg en tattovering, en thaiprinsesse inntyllet i en rosebusk, med en drage som omslynger den:-) og over hele ryggen, sånn at når man går med ryggløs kjole så ser man tattoveringen:-) Den skulle være litt japansk inspireret, så med litt mer diffuse farger, og ikke så sterk og prangende som vanlige tattoveringer, jeg syns tattoveringer kan være fine, selv om mange er stygge, de må gjøres mer unike, mer passe til personen. Jeg vil også at kjæresten min skal ha en, en skikkelig barsk en over hele armen, men det kommer kjæresten aldri til å gjøre:-)

Jeg får nok aldri dette selv heller, en fordi det er dyrt, to fordi det er sikkert vondt, og tre fordi min datter ville blitt forbanna.

Før likte jeg ikke tattoveringer, men så så jeg West World, en serie, der er det med en norsk skuespiller, og hun har en stor tattovering,  en slange som liksom går rundt henne, og den titter opp ved halsen om dere skjønner.

Før trodde jeg det stort sett var sjømenn og kriminelle som hadde tattoveringer, men så oppdaget jeg gradvis at det er ikke  lenger, det er som med snus, det er liksom blitt så vanlig og det som tidligere var harry er ikke det lenger.

Men da jeg googlet prisen på en slik...da jeg vet helt hvordan en slik tattovering skulle se ut, tror jeg prisen ligger på ca 100 000 kr, og det får jeg aldri råd til:-)

For å si det sånn så er jeg ikke for at barna mine skal ha tatovering. Men man må bare akseptere at alle har ulike meninger om det. :) . Nå tror nok mange her inne at jeg faktisk har tatoveringer, men poenget var : man skal ikke være opptatt av hvem som er hvem på et forum , men opptatt av emne :) . Tror du ser den du og :) . Det er dyrt med tatoveringer og kostmetiske inngrep. Det er sant. 

Endret av Mina1
9 minutter siden, Mina1 skrev:

haha @stjernestøv men du kjenner sikkert på den følelsen selv... ;) . Neste innlegg blir vel : fornøyd med piercing ;) :D . Og folk leter etter hvem har tatovering, hvem har piercing :D . 

Ja jeg har skrevet mye personlig, lett å kjenne meg igjen. Det er jo ikke bra sikkert, men men ;) 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg har skrevet mye personlig, lett å kjenne meg igjen. Det er jo ikke bra sikkert, men men ;) 

hehe ja iblant forsøker man å forvirre de litt og ,slik at de som elsker å forsøke å avsløre får problemer med å forstå sammenhengen :D;) . Jeg kan jo være hvem som helst, og det kan du og ;) .Ingen kan si hvem vi er.

Endret av Mina1

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det har ikke jeg tenkt på ;) 

Jeg husker min eks ble rasende på meg pga at jeg ikke ville skrive alt slik det faktisk er på et forum, men man vil jo ikke utbrodere alle detaljene rundt seg selv og andre, for da er man jo avslørt. Og man er ingen løgner av den grunn :) . Men er lov å beskytte om sin identitet for folk kan jo legge to og to sammen dersom alle deltaljer er på bordet i anonyme innlegg. 

Endret av Mina1

Nei, jeg har ikke tatovering. Dattera mi ville at vi skulle ha hver sin, sånn mor/datter greie. Men jeg ønsket ikke, så hun har en tatovering med min håndskrift. 

Hun mistet bestevenninna si i ulykke. De hadde begge to et anker.  Det er et minne om venninna.

jeg synes enkelte tatoveringer er fine - på noen, ikke alle. 

Anonymkode: 7e7ce...7ee

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg husker min eks ble rasende på meg pga at jeg ikke ville skrive alt slik det faktisk er på et forum, men man vil jo ikke utbrodere alle detaljene rundt seg selv og andre, for da er man jo avslørt. Og man er ingen løgner av den grunn :) 

Ok. Sant det da, man trenger ikke skrive alt :) 

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Sant det da, man trenger ikke skrive alt :) 

Og om jeg sier at jeg har rød farge på håret, og fregner, så lager folk seg lett et bilde, pluss så er det de med god hukommelse som gjenkjenner alt man skriver. Det føles skummelt. Men jeg tror ikke noen har avslørt hvem jeg er i det virkelige liv sålangt. Jeg skriver iblant detaljer som kan forvirre med vilje , selv om emnene omhandler et aktuellt temadebatt. Men jeg kan ikke skrive absolutt alt i innlegget. Men uansett er det ikke trolling, men jeg vil at folk skal forholde seg til emne istedet for å skrive: er det din bruker osv? . Heldigvis er det ingen som vet hvem jeg virkelig er :) .

Visse detaljer bør man ikke utlegge på nett, for da kan jo gjerne de man skriver om gjenkjenne seg. Viktig å forvirre med å skrive noe som ikke viser til hvem de kan være. :) . Altså jeg kan være hvem som helst 

Foreks i dette innlegget så kan jeg si at jeg har tatoveringene på armene og beina, men det kan være de ligger på rompa for alt man vet haha  :D . Altså litt forvrenging for å føle seg anonymisert. 

Endret av Mina1
4 minutter siden, Mina1 skrev:

Og om jeg sier at jeg har rød farge på håret, og fregner, så lager folk seg lett et bilde, pluss så er det de med god hukommelse som gjenkjenner alt man skriver. Det føles skummelt. Men jeg tror ikke noen har avslørt hvem jeg er i det virkelige liv sålangt. Jeg skriver iblant detaljer som kan forvirre med vilje , selv om emnene omhandler et aktuellt temadebatt. Men jeg kan ikke skrive absolutt alt i innlegget. Men uansett er det ikke trolling, men jeg vil at folk skal forholde seg til emne istedet for å skrive: er det din bruker osv? . Heldigvis er det ingen som vet hvem jeg virkelig er :) .

Visse detaljer bør man ikke utlegge på nett, for da kan jo gjerne de man skriver om gjenkjenne seg. Viktig å forvirre med å skrive noe som ikke viser til hvem de kan være. :) 

Ja det er sant det :) 

Men jeg har ikke brydd meg så mye om folk kjenner meg igjen, jeg er meg og de som ikke aksepterer det får bare la være. 

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant det :) 

Men jeg har ikke brydd meg så mye om folk kjenner meg igjen, jeg er meg og de som ikke aksepterer det får bare la være. 

Du sier så mye klokt stjernestøv :) Du er en klok og snill person. ! 

2 timer siden, Mina1 skrev:

Nå tror nok mange her inne at jeg faktisk har tatoveringer,

Eh... ja selvfølgelig? Du sa jo i åpningsinnlegget i denne tråden (som du opprettet selv), at du har to tatoveringer, og da er det vel naturlig at folk tror dette? 

Alternativet til å tro på det du skriver er å tro at du lyver.  

3 timer siden, Mina1 skrev:

hehe ja iblant forsøker man å forvirre de litt og ,slik at de som elsker å forsøke å avsløre får problemer med å forstå sammenhengen :D;) . Jeg kan jo være hvem som helst, og det kan du og ;) .Ingen kan si hvem vi er.

Du oppretter jo mange tråder her inne hvor du spør om ulike problemstillinger.  Er ikke hensikten å få konstruktive tilbakemeldinger? 

30 minutter siden, cilie skrev:

Du oppretter jo mange tråder her inne hvor du spør om ulike problemstillinger.  Er ikke hensikten å få konstruktive tilbakemeldinger? 

Jeg tror enkelte brukere er mer ute etter støtte enn konstruktive tilbakemeldinger.

Har ingen tatoveringer, men synes mange er fine og mange er stygge. Synes det er like vanskelig å generalisere tatoveringer som det meste annet. Jeg kan f.eks ikke si at jeg liker eller ikke liker musikk, noe av det liker jeg, noe av det synes jeg er møl. Smaken er som baken. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...