Gå til innhold

Akutte, kraftige magesmerter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg satt i sofaen å så på TV da jeg helt ut av det blå fikk intense smerter øverst i magen, ca midt på. Aldri hatt så vondt i magen før. Ringte legevakten etter en time, da smertene bare ble verre. De sa at jeg skulle ta en Paracet og vente en time, også ringe tilbake hvis det ikke ble bedre. Jeg fant ikke Paracet hjemme, så ventet i 40 minutter før jeg bestemte meg for at jeg skulle dra til legevakten. Da hadde smertene spredt seg til andre steder i magen og strålte bak i ryggen. Mens jeg gjorde meg klar til å forlate huset, begynte det plutselig å slippe taket. Nå er smertene helt borte, etter 2 timer i smertehelvete. Fortsatt litt ubehag i mellomgulvet føles det ut som, men ikke i nærheten av så ille som det var.

Skal jeg da bare glemme smertene? Eller burde jeg oppsøke lege uansett?

Anonymkode: 4b98b...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå bestilt legetime i morgen tidlig hos fastlegen. Hvis smertene kommer tilbake i løpet av kvelden/natta så drar jeg til legevakten :)

Anonymkode: 4b98b...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...