Gå til innhold

Bronkitt eller lungebetennelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en uke siden begynte jeg å hoste litt slim, som økte på. Ikke forkjølet/vondt i hals. Det er kun hoste. Så i helgen følte jeg meg skikkelig slapp og uvel, og tenkte at jeg måtte dra til legen om det ikke ble bedre til dagen etter. Følte meg derimot bedre mandag, tirsdag til tross for mye hoste. Hoster opp seigt, grønt slim.(i en uke nå) I dag er jeg helt slapp og sliten, kjenner meg varm og hoster fortsatt slim. Orker liksom ingenting. Høres dette mest ut som bronkitt/lungebetennelse? Har ikke irritasjonshoste. Ikke hoste på natt. 

Anonymkode: 2e779...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyst sannsynlig (virus)bronkitt. Om du får mye feber og blir betydelig redusert, bør du ta kontakt med lege/legevakt. Sånt kan være en tålmodighetsprøve, men vedvarer det uten at du føler noe bedring er det og grunn til å få seg en legetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...