Gå til innhold

Er det noe galt med hjernen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg vansker å konsentrere meg. Jeg tar lyrica i over to måneder og det står at man kan få konsentrasjonsvansker. I går følte jeg meg ikke bra. Kunne ikke konsentrere duppet regelrett av, var på en måte koblet av. Jeg fikk ikke med meg omverden. Det sjedde flere ganger og tok fem minutter tror jeg. Kan det kommer fra angst? Det som vatte i hodet. Jeg er ganske redd nå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt ha vært angst. Kanskje hadde du litt laber dagsform, og da blir man jo mye mer sårbar. Hjerneskade er det neppe. Fortsetter det og du frykter Lyrica er synderen, kan det forsøksvis trappes ned for å se om man blir bedre. Gjør det det, er det en indikasjon på at det stemmer. Ingen forskjell vil bety at opplevelser med konsentrasjonsproblemer har andre årsaker. Angst og depresjon er ofte noen seriøse konsentrasjonsevne-tyver; jeg kan og få den følelsen av å ha vatt i hodet. At ting rundt meg oppleves fjernt og uvirkelig... Det er ikke farlig, men slitsomt og ubehagelig. 

Skrevet
7 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Det kan godt ha vært angst. Kanskje hadde du litt laber dagsform, og da blir man jo mye mer sårbar. Hjerneskade er det neppe. Fortsetter det og du frykter Lyrica er synderen, kan det forsøksvis trappes ned for å se om man blir bedre. Gjør det det, er det en indikasjon på at det stemmer. Ingen forskjell vil bety at opplevelser med konsentrasjonsproblemer har andre årsaker. Angst og depresjon er ofte noen seriøse konsentrasjonsevne-tyver; jeg kan og få den følelsen av å ha vatt i hodet. At ting rundt meg oppleves fjernt og uvirkelig... Det er ikke farlig, men slitsomt og ubehagelig. 

Tusen takk. Jeg var så redd. Det kan være angsten men Lyrica virker også på hjernen min. Jeg kan ikke redusere dosen, fordi jeg har fortsatt litt smerter. Når jeg ta mindre få jeg helvetes smerter. Jeg har fortsatt tåke i hjernen men nå vet jeg beskjed. Du er et vandlende leksikon, flott.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...