Gå til innhold

Husk å stille klokka da...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siste gangen sier de. Frem og tilbake. Enkelte må heldig  lite med fag å gjøre tror jeg. Vi burde holdt på slik vi har det. Er det ikke mest av hensyn til kuen og melkemaskinene også vi alltid har drevet det. Forenklinger er ikke alltid det beste. En  svale gjør ingen sommer , men vi hadde jo en i overkant varm' en. Mine klokker er nå korrigert for dette år 2018.Fortsatt vil vi sikkert omtale fenomenet sommertid og vintertid. Gammel vane er vond og vende. Bare ikke det blir tull for noen.

Anonymkode: f8242...4ee

Beklager veldig alle skrivefeil.Jeg blir så sliten også selv av dem alle. Jeg er for rask på knappen og leser for lite og kanskje også for dårlig. Tror alltid det er liv om å gjøre. Mente å skrive: Enkelte i vår tid må ha lite med fag å gjøre.

Verker så i tennene om dagen og er så sliten.  Forrige natt trodde jeg var den siste. Slik hostet jeg. Kjennes som om jeg var født med åpen gane. Tuller ikke. Ansiktet kjennes uten grense foran i munnen.Fantasien løper som vanlig litt løpsk. Skal kjøpe noen gode epler i dag. Er litt redd for resterende tenner så spiser ikke så mye knekkebrød utover med kefir over. Kefir kan man også bruke til å steke munker. Det siste har jeg ikke kommet så langt til ennå. Det mange eldre kjøpe mye knekkebrød dog. Lett å bære.

Sliter nå om dagen i motvind men føler ikke så mye stressjag av de forferdelige nyhetsmeldinger med flyktningene som sist. Kanskje fordi jeg velger nå andre kanaler på radio. Føler meg ikke mye tess om dagen.. Skjelven og kraftløs. Ikke to sure sild verdt som min bestemor ville sagt. Derfor er jeg da også stadig " undercover".

Men klokka er jo ikke mer enn to om natta." Ingen tid på ei klokka" som de voksne så da jeg vokste opp.

Ellers kaldt . Håper hunden har det bra. Gikk forbi i går og da hørte jeg på målet at den nå var blitt vakthund.

Mente ikke å klage og syte. Jeg har ikke mye å klage og syte for. Er bare litt forkjølet. Satt på en kald benk om dagen og en stor gråstein og hvilte da jeg  var ute. Nok blitt en del forkjølet fordi jeg er også så usigelig trett. Men nå er det jo natt og mange av oss har muligheter til å sove litt kanskje. Tenker på de som er kanskje pasienter på sykehus hvor rutiner kanskje føles som helt forferdelig bare når man er syk. Alt går i en  døs sikkert for de som har mulighet til å slappe av. Og de som løper omkring å passer på og tar imot engstelige og sikkert masete pårørende som vil snakke om sine og ingenting forstår om endene i helsevesen som ikke vil møtes og manglende økonomi og nye sykehus som skal bygges. 

Alle har vi vårt tror jeg bare i dag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...