Villanda Skrevet 28. oktober 2018 Skrevet 28. oktober 2018 (endret) NĂ„ har jeg venta til kampen er ferdig, og etter Kuptons ligning vant laget mitt. đ. Har det fortsatt bra. Kanskje vĂŠrt litt mer sliten i innimellom, men det er nok normalt. Denne uken har vĂŠrt enda mer krevende enn forrige uke. Likevel har jeg fĂ„tt gjort litt mer en  jeg har mĂ„ttet, uten Ă„ ha stressa med det pĂ„ forhĂ„nd. Er ikke hypoman. Var forberedt pĂ„ mer uro og dĂ„rligere sĂžvn. Tvert i mot sover jeg mer sammenhengende. Men sĂ„nn egentlig er jo kampen evigvarende. De spiller offensivt nĂ„, men det kan jo snu. HĂ„per da det er som i barnefotballen, at hvis de ligger langt under motstanderen, fĂ„r de flere spillere pĂ„ banen. Tar jo bare 150 mg. nĂ„. Endret 28. oktober 2018 av Villanda 2 Siter
Villanda Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Skrevet 28. oktober 2018 Tilskuer til ekte kamp. Sist jeg var her var mitt mĂ„l Ă„ ha en vegg Ă„ lene seg mot. NĂ„ er det Ă„ fĂžlge med pĂ„ kampene.  Er som en helt annen person enn i sommer, og det fĂžles sĂ„ bra. đ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.