GĂ„ til innhold

Wellbutrin og Kuptons fotball-ligning.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

NĂ„ har jeg venta til kampen er ferdig, og etter Kuptons ligning vant laget mitt. 😉. Har det fortsatt bra. Kanskje vĂŠrt litt mer sliten i innimellom, men det er nok normalt. Denne uken har vĂŠrt enda mer krevende enn forrige uke. Likevel har jeg fĂ„tt gjort litt mer en  jeg har mĂ„ttet, uten Ă„ ha stressa med det pĂ„ forhĂ„nd. Er ikke hypoman. Var forberedt pĂ„ mer uro og dĂ„rligere sĂžvn. Tvert i mot sover jeg mer sammenhengende. 

Men sÄnn egentlig er jo kampen evigvarende. De spiller offensivt nÄ, men det kan jo snu. HÄper da det er som i barnefotballen, at hvis de ligger langt under motstanderen, fÄr de flere spillere pÄ banen. Tar jo bare 150 mg. nÄ.

Endret av Villanda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilskuer til ekte kamp. Sist jeg var her var mitt mĂ„l Ă„ ha en vegg Ă„ lene seg mot. NĂ„ er det Ă„ fĂžlge med pĂ„ kampene.  Er som en helt annen person enn i sommer, og det fĂžles sĂ„ bra. 😀

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...