Villanda Skrevet 28. oktober 2018 Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Nå har jeg venta til kampen er ferdig, og etter Kuptons ligning vant laget mitt. 😉. Har det fortsatt bra. Kanskje vært litt mer sliten i innimellom, men det er nok normalt. Denne uken har vært enda mer krevende enn forrige uke. Likevel har jeg fått gjort litt mer en jeg har måttet, uten å ha stressa med det på forhånd. Er ikke hypoman. Var forberedt på mer uro og dårligere søvn. Tvert i mot sover jeg mer sammenhengende. Men sånn egentlig er jo kampen evigvarende. De spiller offensivt nå, men det kan jo snu. Håper da det er som i barnefotballen, at hvis de ligger langt under motstanderen, får de flere spillere på banen. Tar jo bare 150 mg. nå. Endret 28. oktober 2018 av Villanda 2 Siter
Villanda Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Skrevet 28. oktober 2018 Tilskuer til ekte kamp. Sist jeg var her var mitt mål å ha en vegg å lene seg mot. Nå er det å følge med på kampene. Er som en helt annen person enn i sommer, og det føles så bra. 😀 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.