AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 Skrevet 2. november 2018 Jeg krysser bare fingrene for at også vårt land ikke ender opp uten regjering basert i folket eller noen regjjering i det hele tatt og med masse skittentøyvask i media. Men det er kanskje slik man vil ha det. Anonymkode: 458c7...618 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 Skrevet 2. november 2018 Man ser jo hvem som styrer og steller i dag. Det er rikingene som alltid. Det ergrer meg at jeg har syntes politikk var interessant i mitt tidligere liv. Skrudde på radio eller dengang tv. Jeg var naiv og dum. Aldri mer. Aldri i livet for meg. Anonymkode: 458c7...618 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 Skrevet 4. november 2018 Enkelte mennesker må man bare synes synd på. Virker som de alle luter seg mot venstresiden nå om dagen. Anonymkode: 458c7...618 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 Skrevet 5. november 2018 Han hadde en homoliberal venn boende hos seg en tid, det kan ha endret han:-) Han er jo gift og ikke homofil, det har han så ofte avkreftet, men man blir jo påvirket, både i den ene og andre retningen:-) Anonymkode: 29f7c...c45 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.