påskelilje Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Jeg lå lenge på ca 76,5, og etter at jeg tok tak på seinsommeren med sykling, gikk jeg ned 2 kilo. Nå har jeg gått ned ytterligere 1 kilo, selv om jeg ikke har syklet eller trent ordentlig på flere uker - så vekta er 73,5 i dag. Er ganske fornøyd med det, men håper jo å kunne knipe inn ytterligere en kilo eller to når jeg bare kommer skikkelig i gang med trening igjen Dere andre da, har dere noen spesiell strategi for hå holde vekta nå før advent og jul setter inn? Vi må rett og slett la være å ha godteri i hus til vanlig, for vi er noen ulver til å maule godteri, hele hurven, hvis det ligger noe i skapet. Det ble en god del til overs på onsdag da det var Halloween, og i går var det tomt i skapet Vi voksne er like ille som ungdommene.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/445314-ukas-vekt-uke-44/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 På 2.11.2018 den 8.57, påskelilje skrev: Jeg lå lenge på ca 76,5, og etter at jeg tok tak på seinsommeren med sykling, gikk jeg ned 2 kilo. Nå har jeg gått ned ytterligere 1 kilo, selv om jeg ikke har syklet eller trent ordentlig på flere uker - så vekta er 73,5 i dag. Er ganske fornøyd med det, men håper jo å kunne knipe inn ytterligere en kilo eller to når jeg bare kommer skikkelig i gang med trening igjen Dere andre da, har dere noen spesiell strategi for hå holde vekta nå før advent og jul setter inn? Vi må rett og slett la være å ha godteri i hus til vanlig, for vi er noen ulver til å maule godteri, hele hurven, hvis det ligger noe i skapet. Det ble en god del til overs på onsdag da det var Halloween, og i går var det tomt i skapet Vi voksne er like ille som ungdommene.... Du har vært flink Nå er vi i uke 45, men svarer allikevel jeg Var på vekta idag og da viste den - 8,3 fra i sommer, er fornøyd med det ( har gått ned litt over 17 kg fra det største jeg har vært) Min strategi er å bli mindre sliten, dvs kutte ut noen aktiviteter og ha godtestopp fram til 30 november. Jeg kan heller ikke ha noe i hus, jeg spiser det meste opp. For noen år siden så gikk jeg ned 40 kg. Satte meg ned å tenkte, hva gjorde jeg da som jeg ikke gjør nå. Fant noen svar og så jeg prøver å gjøre noe med dette. Det ser ut til å fungere Planen min er å ha godtestopp igjen fra 2 januar til påsken. Fungerer dette over tid, så kommer jeg til å fortsette med dette (kan spise litt is og kake hvis jeg er borte) Har selvfølgelig ikke tenkt til å ha fri flyt i desember da 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/445314-ukas-vekt-uke-44/#findComment-3876576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.