Gå til innhold

Ukas vekt uke 44


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg lå lenge på ca 76,5, og etter at jeg tok tak på seinsommeren med sykling, gikk jeg ned 2 kilo. Nå har jeg gått ned ytterligere 1 kilo, selv om jeg ikke har syklet eller trent ordentlig på flere uker :blink::D - så vekta er 73,5 i dag. Er ganske fornøyd med det, men håper jo å kunne knipe inn ytterligere en kilo eller to når jeg bare kommer skikkelig i gang med trening igjen :rolleyes::)

Dere andre da, har dere noen spesiell strategi for hå holde vekta nå før advent og jul setter inn? Vi må rett og slett la være å ha godteri i hus til vanlig, for vi er noen ulver til å maule godteri, hele hurven, hvis det ligger noe i skapet. Det ble en god del til overs på onsdag da det var Halloween, og i går var det tomt i skapet :wacko: Vi voksne er like ille som ungdommene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.11.2018 den 8.57, påskelilje skrev:

Jeg lå lenge på ca 76,5, og etter at jeg tok tak på seinsommeren med sykling, gikk jeg ned 2 kilo. Nå har jeg gått ned ytterligere 1 kilo, selv om jeg ikke har syklet eller trent ordentlig på flere uker :blink::D - så vekta er 73,5 i dag. Er ganske fornøyd med det, men håper jo å kunne knipe inn ytterligere en kilo eller to når jeg bare kommer skikkelig i gang med trening igjen :rolleyes::)

Dere andre da, har dere noen spesiell strategi for hå holde vekta nå før advent og jul setter inn? Vi må rett og slett la være å ha godteri i hus til vanlig, for vi er noen ulver til å maule godteri, hele hurven, hvis det ligger noe i skapet. Det ble en god del til overs på onsdag da det var Halloween, og i går var det tomt i skapet :wacko: Vi voksne er like ille som ungdommene....

Du har vært flink :)

Nå er vi i uke 45, men svarer allikevel jeg :)

Var på vekta idag og da viste den - 8,3 fra i sommer, er fornøyd med det ( har gått ned litt over 17 kg fra det største jeg har vært)

Min strategi er å bli mindre sliten, dvs kutte ut noen aktiviteter og ha godtestopp fram til 30 november. Jeg kan heller ikke ha noe i hus, jeg spiser det meste opp. For noen år siden så gikk jeg ned 40 kg. Satte meg ned å tenkte, hva gjorde jeg da som jeg ikke gjør nå. Fant noen svar og så jeg prøver å gjøre noe med dette. Det ser ut til å fungere  :)

Planen min er å ha godtestopp igjen fra 2 januar til påsken. Fungerer dette over tid, så kommer jeg til å fortsette med dette (kan spise litt is og kake hvis jeg er borte) Har selvfølgelig ikke tenkt til å ha fri flyt i desember da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...