Gå til innhold

Råd mellomgulvsbrokk og mage problemer


AJ1991

Anbefalte innlegg

Heisann 💞

Eg trenger råd på helsen min.

Eg har overproduksjon av magesyre, mellomgulvsbrokk  og forstoppelse.

Eg vill høre om noen som har det samme som meg. Lege min mener at eg har ibs, og prøven på ph målingen visste at eg hadde mye magesyre som gå i spiserøret mitt. Spesielt om natta. Eg har hatt små infeksjon i halsen pga dette. 

Eg ar mye smerter hver dag. Eg går no på tre typer medsiner (lansopazol, sarotex og egzail) overtid kan noen av disse medisinene ha negative konsekvenser og eg lurer på hva som kan gjøres. 

Som eg oppfatter legen at visst eg fjerner brokken vill eg ikke ha smertene som kommer med den og magesyre ville ikke komme opp i halsen så mye som no. Men visst eg har ibs og siden etter denne type oprasjon vill/ kan eg ikke rape lengre. Og siden eg har mye luft så ville det ligge mer press på tarmene min og gi meg smerter der. 

Eg er ganske frustrert over situasjone. Og vet ikke hva eg skal gjøre. 

Om noen har noen råd, tips eller erfaring hadde eg blitt veldig glad å høre det. 💝

Ekstra info 

Prøvd contella ibs medsin den funkt ikke på meg. Også lav food map funktet dårlig. Krampene i magen ble verre av det. 

27 år 154 cm og 45 kg ikke røyker.  

 

Endret av AJ1991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...