Fionys Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 Har de siste tre ukene hatt en vektnedgang på ca. 3 kg, dette er ikke noe jeg ønsker, men har mistet matlysten mest sannsynlig fordi har havnet inn i en moderat depresjon igjen. Kan Litium serumskonsentrasjon endre seg ved vektnedgang og lavt matinntak? Bør jeg ta en ny blodprøve? 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 Jeg vet ikke, men det har ikke endret seg hos meg ved vekttap på 10-20 kg 0 Siter
Fionys Skrevet 12. november 2018 Forfatter Skrevet 12. november 2018 6 minutter siden, elina777 skrev: Jeg vet ikke, men det har ikke endret seg hos meg ved vekttap på 10-20 kg Ikke vet jeg heller, men tenkte det kanskje kunne endre seg. Jeg har i utgangspunktet ingenting å gå på, veide 52 kg og nå veier jeg 49 kg. For 5 år siden etter en operasjon der jeg bare kunne spise flytende gikk jeg kraftig ned i vekt og veide bare 39 kg, har brukt flere år på å nå 52 kg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.