Gå til innhold

Savner dere noen på DOL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jo vært mange innom her i årenes løp 😃

Anonymkode: 7f546...286

Jeg savner SDD! Han hadde noen hysterisk morsomme betraktninger, fobi mot kvinnelig kroppshår og et vanvittig innlegg om årets julekort! Han skulle jeg gjerne sett igjen her inne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg savner SDD! Han hadde noen hysterisk morsomme betraktninger, fobi mot kvinnelig kroppshår og et vanvittig innlegg om årets julekort! Han skulle jeg gjerne sett igjen her inne. :) 

Samme her ;) 

Anonymkode: 7f546...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye mer liv før, men jeg husker aldri nick så jeg kan ikke si at jeg savner noen.  Jeg savner diskusjoner om diverse emner og jeg savner aksjonen som var her.  Alt er så pent og pyntelig nå, og jeg er veldig lite innom.

Anonymkode: abbb3...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksperten er savnet. Dumt man ikke har råd til fagpersoner. Ellers er det jo som i alt at ting som ikke er bra for en bør man bare kutte ut. Kanskje derfor folk bare blir borte.

Anonymkode: ebe5e...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Ja, savner Trollngs, Skrev, Den Norske Elg eller hva de eller han nå het. Jeg synes det var litt gøy. 

Savner også namnlaus. Ekte Nick, Maglor, Dexter Morgan, Solemnity. Kort sagt at det var mer folksomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Ja, savner Trollngs, Skrev, Den Norske Elg eller hva de eller han nå het. Jeg synes det var litt gøy. 

Savner også namnlaus. Ekte Nick, Maglor, Dexter Morgan, Solemnity. Kort sagt at det var mer folksomt. 

Tror at "flere" av "disse" er her ennå.

Anonymkode: ea714...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir for mye politikk direkte og indirekte som tema. Folk flest orker ikke mer politikk i dag tror jeg.

Anonymkode: ebe5e...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det blir for mye politikk direkte og indirekte som tema. Folk flest orker ikke mer politikk i dag tror jeg.

Anonymkode: ebe5e...0d2

Tror ikke det er grunnen til at så mange forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket på en av mine gamle, lange tråder, og der var det mange gamle kjente. Noen er vel innom sporadisk, mens andre kanskje har kuttet ut, evt skriver som anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir å dra det langt å si at jeg  s-a-v-n-e-r  noen, men jeg syns det var vesentlig mer underholdende å være på DOL før omleggingen. Det var mer aktivitet, langt mer futt i diskusjonene, flere artige, vettuge personer under fast nick (ikke minst menn med humor og vidd), og folk bød mer på seg selv. Nå er det alt for stille (ja da kverulanter - jeg kan selvfølgelig starte flere tråder selv...;)), og jeg går lei av anonyme kjeftsmeller og kverulanter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kayia skrev:

Det blir å dra det langt å si at jeg  s-a-v-n-e-r  noen, men jeg syns det var vesentlig mer underholdende å være på DOL før omleggingen. Det var mer aktivitet, langt mer futt i diskusjonene, flere artige, vettuge personer under fast nick (ikke minst menn med humor og vidd), og folk bød mer på seg selv. Nå er det alt for stille (ja da kverulanter - jeg kan selvfølgelig starte flere tråder selv...;)),

Men du gjør det ikke. Da har du heller ikke mandat til å klage.

Anonymkode: ea714...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du gjør det ikke. Da har du heller ikke mandat til å klage.

Anonymkode: ea714...82d

Nå vet jeg ikke hva du bidrar med, men Kayia er en av ikke så mang som ofte har konstruktive innlegg her på forumet. Det viktigste bidraget er ikke å starte flest mulig tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Xtra skrev:

Nå vet jeg ikke hva du bidrar med, men Kayia er en av ikke så mang som ofte har konstruktive innlegg her på forumet. Det viktigste bidraget er ikke å starte flest mulig tråder.

Nå er det hun som klager på at det er altfor stille her. Bidrar hun selv til å gjøre noe med dette? Nei.

Anonymkode: ea714...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...