Gå til innhold

Savner dere noen på DOL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 12.11.2018 den 20.28, Gargamel skrev:

Ja, savner Trollngs, Skrev, Den Norske Elg eller hva de eller han nå het. Jeg synes det var litt gøy. 

Savner også namnlaus. Ekte Nick, Maglor, Dexter Morgan, Solemnity. Kort sagt at det var mer folksomt. 

Så triveli’ å bli savnet . Innimellom savner jeg også tiden her.  Er i blant innom med nytt nick som jeg stort sett anonymiserer😬

Jeg var svært fritttalende ( kanskje for mye). Tror nå noiaen  har bredd om seg, redd for å bli identifisert og det kan være en utfordring å skrive mer generelt enn personlig . 

Anonymkode: 185f3...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D-en i DOL er en vits nå. Vi har EN eneste Dr her nå. Og en jeg tar det som svært sannsynlig har erfaring som lege skriver under nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager! Her har jeg knapt vært på DOL i hele høst, og så åpner jeg forventningsfullt en tråd som omhandler DOL'ere man savner, og så er ikke hvert eneste innlegg fylt med "åååå, hvor i alle dager har det blitt av morsan? Hun som er så kul og morsom og interessant! Håper hun snart beærer oss med sitt nærvær og kaster glans over dette forumet atter en gang!"

MAKAN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, morsan skrev:

Men i alle dager! Her har jeg knapt vært på DOL i hele høst, og så åpner jeg forventningsfullt en tråd som omhandler DOL'ere man savner, og så er ikke hvert eneste innlegg fylt med "åååå, hvor i alle dager har det blitt av morsan? Hun som er så kul og morsom og interessant! Håper hun snart beærer oss med sitt nærvær og kaster glans over dette forumet atter en gang!"

MAKAN!

Er ikke orden på noe lenger! Men det blir jo litt mer orden hvis du er her litt mer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.11.2018 den 17.31, Lillemus skrev:

Hvor har det blitt av Trine? Hun likte jeg godt, hun var så ærlig og rett frem og så glad i naturen. :) 

Haha, nå skvatt jeg litt, var ikke helt forberedt på å se nicket mitt i denne tråden 😅 Jeg er her, med stumpen så vidt plassert i sofaen. Hvorfor vil ingen ligge i den andre sofaen, jeg føler meg skvisa ut her jeg "nesten" sitter. Disse dyra har virkelig ikke hørt om å dele på plassen. Men de varmer godt da, om ikke annet 😊 Men jo, jeg driver jo med medisinutprøving og rennaræv som følge, og når jeg ikke sitter på do, er jeg i naturen :D Også kjøpte jeg nytt kamera, så det kan hende jeg kanskje har brukt litt (veldig) mye tid på å glo gjennom ei linse. Men nå tror jeg egentlig jeg er ferdig med utprøvinga, så da kan det hende jeg er litt mer med på DOL. Kanskje jeg spanerer et bilde etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2018 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Så triveli’ å bli savnet . Innimellom savner jeg også tiden her.  Er i blant innom med nytt nick som jeg stort sett anonymiserer😬

Jeg var svært fritttalende ( kanskje for mye). Tror nå noiaen  har bredd om seg, redd for å bli identifisert og det kan være en utfordring å skrive mer generelt enn personlig . 

Anonymkode: 185f3...0bf

Hvem av dere var Skrev og hvem var Skrevet?

Anonymkode: 61697...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av dere var Skrev og hvem var Skrevet?

Anonymkode: 61697...6be

Jeg er ikke så sikker på om det er noen av "dem" , men hvem vet. 

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, morsan skrev:

Men i alle dager! Her har jeg knapt vært på DOL i hele høst, og så åpner jeg forventningsfullt en tråd som omhandler DOL'ere man savner, og så er ikke hvert eneste innlegg fylt med "åååå, hvor i alle dager har det blitt av morsan? Hun som er så kul og morsom og interessant! Håper hun snart beærer oss med sitt nærvær og kaster glans over dette forumet atter en gang!"

MAKAN!

*flire*

Vi regner jo ikke deg som helt bortkommen, selv om du har vært uforskammet passiv her i høst :rolleyes:

Regner med at du nå kommer tilbake for fullt og kaster glans over forumet, slik du alltid har gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎11‎.‎2018 den 19.07, emilie321 skrev:

Nå har ikke jeg vært her så lenge, men jeg savner @Andreaswell   Han synes jeg virket hyggelig

Jeg savner også Andreaswell. Har tenkt på ham flere ganger i høst. Håper han kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor at det blitt av Mina1?

Anonymkode: ea714...82d

Det har jeg også lurt på. Jeg prøvde å sende PM til henne, men det går ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Det har jeg også lurt på. Jeg prøvde å sende PM til henne, men det går ikke.

Kanskje hun har slettet brukeren sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Kanskje hun har slettet brukeren sin?

Det tenkte jeg også, men kommer den fortsatt opp når man skal velge PM-brukernavn da? En annen mulighet er at innboksen hennes er full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor at det blitt av Mina1?

Anonymkode: ea714...82d

Hun er et slettet medlem. 

Anonymkode: 7f546...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, påskelilje skrev:

Hva mener du? At hun har slettet brukeren sin?

Ja, virker slik, vi hadde kontakt på pm. Da jeg skulle skrive til henne sto det slettet medlem. 

Anonymkode: 7f546...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, virker slik, vi hadde kontakt på pm. Da jeg skulle skrive til henne sto det slettet medlem. 

Anonymkode: 7f546...286

Det var synd. Hun fikk jo en del motbør på de valgene hun tok, og de hun ikke tok, men hun var jo likevel et friskt pust her.

Det blir jo til at de menneskene som gir mye av seg selv her inne, også innimellom får mye tilbakemelding, på godt og vondt, og de setter sine spor her. Håper hun kommer tilbake, evt med nytt nick. Tenker jo på henne, og lurer på hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...