Gå til innhold

Elektroniske løsninger og trafikkvett

Anbefalte innlegg

Lege og psykiater jeg gikk hos hadde ikke kortautomst. Hvordan er det der dere er? Eller har dere månedlige betaling.?

Jeg synes vi alle er blitt mye dårligere på trafikk-vett. Når jeg satt på bussen i dag så jeg en episode  som handlet om møte mellom myke trafikanter, buss og bil og regnvåt asfalt og kryssing av veibane i en bratt bakke. Alt gikk heldigvis helt  bra for alle ( i dette tilfelle  bare voksne) ,men jeg kom til å tenke på at da jeg gikk i barneskole var det med trafikk-vett en veldig aktiv del av samfunnsfagene. Lurer litt på hvordan det er i dag. Vi fikk også god svømmeopplæring husker jeg. Tenkte i mitt stille at noe var bra den gang også.

Anonymkode: f9123...9f0

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...