AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Lege og psykiater jeg gikk hos hadde ikke kortautomst. Hvordan er det der dere er? Eller har dere månedlige betaling.? Jeg synes vi alle er blitt mye dårligere på trafikk-vett. Når jeg satt på bussen i dag så jeg en episode som handlet om møte mellom myke trafikanter, buss og bil og regnvåt asfalt og kryssing av veibane i en bratt bakke. Alt gikk heldigvis helt bra for alle ( i dette tilfelle bare voksne) ,men jeg kom til å tenke på at da jeg gikk i barneskole var det med trafikk-vett en veldig aktiv del av samfunnsfagene. Lurer litt på hvordan det er i dag. Vi fikk også god svømmeopplæring husker jeg. Tenkte i mitt stille at noe var bra den gang også. Anonymkode: f9123...9f0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/445463-elektroniske-l%C3%B8sninger-og-trafikkvett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.