Gå til innhold

Flere bipolare her som har ekstrasalg i perioder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får det hvis jeg er skikkelig deprimert og prøver å røre kroppen litt mer enn den orker. Og så får jeg det når jeg er manisk. Flere som får det?

Anonymkode: 4578f...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg får titt og ofte ekstraslag i perioder (regner med at det var ekstraslag du mente) Har fått beskjed om at det er helt ufarlig. Har akkurat tatt EKG og det var helt normalt. (Tar EKG en gang i året pga diabetes) 

Med medisinske ting så velger jeg å stole på legen når han sier at det ikke er farlig. Velger og ikke bruke mer energi på å være redd for ting jeg overhodet ikke har peiling på. 

Skrevet

Ja, jeg har vært mye plaget med det. Ikke noe farlig, men så pass ubehagelig at jeg valgte å begynne på en betablokker. Nå er det veldig mye bedre. Er dog usikker på om det har med den bipolare lidelsen min, men det er slett ikke utenkelig. I alle fall kom det i en periode hvor denne begynte å "vise litt muskler." For meg tror jeg det er mer snakk om en arvelig sak. Både det og litt høyt blodtrykk allerede i ung alder. 

Skrevet

Jeg får ekstraslag innimellom men har aldri tatt det opp med fastlegen. Jeg vet at det er ufarlig og lar det bare passere. 

Skrevet

Jeg får de i tid og utide, noen ganger daglig, andre ganger uker i mellom. Det er normalt. Nesten alle har det daglig, men ikke alle kjenner det. 

Litt som at noen aldri kjenner hjertet sitt, kjenner andre det nesten hele tiden. Dersom man er blant de sistnevnte vil man også kjenne hvert bidige ekstraslag. 

Gjest franklyscarlet
Skrevet

Ja, jeg får det også i perioder. Dette var jo litt interessant, egentlig. Jeg får også økt tendens til ekstraslag under depresjon og mani.

Skrevet

Alt som stresser kroppen gir mer ekstraslag. Depresjon, mani, angst, stress, slanking, kaffe, sigaretter, høyt stoffskifte, mange medisiner, osv. osv. 

Skrevet

Jeg har er ikke bipolar, men har det endel. Jeg synes det er mest fascinerende. Litt som leamus i hjertet. Jeg er sikkert litt rar sånn. Men det kommer som oftest i situasjoner jeg er stressa og må være så konsentrert at jeg ikke kan bry meg hverken om det, eller svimmelhet som ofte følger med for min del. Da går det ofte fort over også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...