Gå til innhold

Lamictal, litium og vektnedgang

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

Da jeg sluttet på zyprexa, seroquel, fluanxol osv for mange år siden gikk jeg på lamictal og litium og raste ned 20 kg. På bare litium gikk jeg opp i vekt igjen. På bare lamictal og abilify gikk jeg ned 15 kg, men ble lagt inn med mani og psykose. På litium og topimax har jeg bare greid å gå ned 10 kg og er utrolig tungpustet, folk legger mer merke til det enn jeg gjør selv. Ville det ikke vært lurt å bytte ut topimax med lamictal? Da greide jeg jo gå ned i vekt selv på litium for mange år siden og jeg var ikke tungpustet. Bruker også xeplion som ikke har gitt økt apetitt. Den funker bedre enn abilify. Kanskje jeg kunne klart meg med lamictal og xeplion og ikke trengt litium, men skal man tørre sjanse?:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være en grunn til at Lamictal ble tatt bort. Snakk med din psykiater om dette.

Gjest elina777
Skrevet (endret)

Kvalme første gangen, men ta dosen til mat løser det problemet. Mani andre gangen, men å ta den med litium løser det problemet. Skal ta det opp med fact så snart jeg kan. Kan ikke være sunt å være så tungpustet?

Endret av elina777

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...