AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 Tar 5 mg Zyprexa mot hypomani. De siste dagene har jeg vært fryktelig irritabel. Hvis det ikke er stille og jeg får være i fred, blir jeg så irritert at jeg får voldelige fantasier, biter kinnene til blods inne i munnen, kjefter og smeller. Kjenner boblende HAT til ALLE rundt meg. De jeg bor meg orker meg ikke akkurat nå, og har skygget banen. Jeg pleier ikke være sånn. Er det den underliggende hypomanien som gir dette, eller er det Zyprexaen? Anonymkode: 096c2...fab 0 Siter
kupton Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 Dette er sykdommen og ikke Zyprexa. Spør legen din om ikke dosen er for lav. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 Jeg har ikke merket sånne ting på zylprexa. Snarere tvert i mot. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 Huff, da. Takk for svar Anonymkode: 096c2...fab 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.