Gå til innhold

Hva skjer med forumet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Enkelte mennesker burde bare ta en runde med seg selv etter mitt skjønn. Håper ikke det er på grunn av noe jeg har skrevet eller at det er deler av " feeden" min som popper opp  eller tyter ut i andres vindu. Da er systemet for transparent og ikke slik det ofte annonseres med " vanntette skott". Om noen forstår. Tenker på datasystemet.

Anonymkode: cc3c6...89f

Jeg mente at det var jeg som var for dårlig.😊

Det nytter ikke bare å skyve oppvasken foran seg i det uendelige slik jeg ofte gjør. Må prøve å komme igang med noe i dag også. Vil prøve å gå å dusje etter oppvasken( spiste potetmos i natt ) Så godt med rikelig varmt med vann.😊

Reklamen strekker seg i ytterkantene altså liksom Universet Selv. Utrolig fint å tenke på når det gjelder Universet Men sikkert veldig vanskelig i dataen.( Noe med bildeformat eller lagringsformat kanskje å gjøre.)

Anonymkode: cc3c6...89f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...