Gå til innhold

Kommer du til å unne deg noe ekstra til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utover kanskje et Kinderegg og kanskje en Julestjerne i vinduet.

Anonymkode: d4c66...128

Litt ekstra godt på mat- og godis-fronten blir det jo alltids, men ikke utover det nei. Har jo alt jeg trenger. :) 

Akkurat. Det er hva man har. Prøver å skjerpe meg så godt jeg kan. Alle mennesker kan bli for eksempel alvorlig syk og det har jeg inntrykk kan koste en dyrt dersom man er uheldig nok. Da trenger alle hva de har tror jeg spesielt i vår tid.

Anonymkode: d4c66...128

Jeg unnet meg noe veldig ekstra i oktober, så jeg har ikke tenkt til å unne meg så mye i lang tid fremover. Kanskje jeg spanderer på meg en julebrus på julaften. Får sikkert noen julekaker av mamma, for de klarer aldri få spist opp alt. Men har ingen planer om å ta helt av og unne meg alt mulig. Som Lillemus skriver, jeg har alt jeg trenger :) Også har jeg ikke mer penger enn jeg har, så det stopper seg uansett ;)

Jeg unner meg ting rett som det er, men ikke akkurat til jul, da kan jeg jo ønske meg ting fra andre ;) .

God mat unner vi oss i julen, særlig når vi skal ha gjester. Har aldri hatt uendelig med godter i julen, slik jeg har inntrykk av at mange har. Jeg forbinder juleferie like mye med ski og friluft som med spising :) 

Annonse

Jeg unnet meg Nintendo switch. Jeg angrer litt nå, for med 2 spill ble det godt over 4k. Men men, sånn kan det gå. Nå har jeg 4 konsoller.... PS3 og 4, Xbox 1 og switch. I tillegg til disse har jeg også 2 retroboxer, 1 fra Nintendo og en fra sega. Hadde jeg spilt veldig mye så kunne jeg forstått det, men det går i perioder :P

Anonymkode: 3c4d5...828

Det er et eller annet med jula som gjør meg trist, jeg vet ikke hva det er. Det eneste jeg gleder meg til er fridager og mange uleste bøker i hylla. Er heller ikke så begeistret for tung julemat.

Send meg som A-post til et land uten julefeiring!

Jeg har heller aldri vært spesielt glad i jula, men i år blir det en alternativ julaften så i år gleder jeg meg litt. Har foreløpig ingen planer resten av jula.

Jeg har tenkt til å skeie ut med litt godis i jula  (Har snart hatt godtestopp i 16 uker og jeg planlegger å starte på det nye året med ny godtestopp) Ellers så er ikke økonomien klar for noen flere utskeielser nå.

Jeg har bedre råd nå enn ofte så jeg kjøper gode julegaver til barn og barnebarn.  Jeg har bestillt og betalt en nyttårsreise og jeg har kjøpt nye klær til jul som jeg bruker også nyttårshelgen.  Jeg skal ligge og lese ut på natta og stå opp sent til deilige frokoster sammen med min datters familie.  Jeg skal nyte dagene sammen med dem og spise mye godt.

Konfekt blir det sikkert noe av, men godterier er ikke noe jeg er glad i.  Småkaker spiser jeg ikke, men noe godt i glasset kommer jeg til å ha i ny og ne.

Jeg håper jeg får i hvert fall en bok som julegave.

Anonymkode: 4ccf2...57a

Ja jeg kommer til å unne meg selv og de rundt meg masse ekstra både i julen og i førjulstiden. Jr får adventskalender fremdeles, og selv både inviterer jeg til og er på mange førjulstreff med både kollegaer og venner flere ganger i desemberukene. I jula blir det langfri, mulighet til å sove lenge, ekstra god mat & godt drikke, og bare gjøremål jeg liker. Jeg syns det er digg at jeg har mulighet til å unne meg dette.

Etter jul er det hverdag og sannsynligvis kald januar, og for meg er det veldig godt å ha julefri og masse påfyll midt på svarteste vinteren :) 

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...