Gå til innhold

Hvem har med urtefarmer man lurer på om er urtefarmer å gjøre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En nabo gjorde stort poeng om at det var urtefarm han og familien drev med.Er det vanlig i vanlig bystrøk med blokker og småhus? 

Anonymkode: c1bf9...424

Hvis de dyrker en del urter i hagen sin kan de sikkert kalle det en urtefarm. :) Om de har en bedrift og selger urter fra Urtefarmen A/S så bør de vel ha noe som er større enn en hageflekk, men om de bare sier det for at det skal høres litt finere ut så er det lov det. :) 

I sin kjeller sa de. Men det er storfamilie med barn og gode greier så det er kanskje ikke så uvanlig. Folk prøver jo på å lage sin egen arbeidsplass i dag. Alle må jo det slik alt er.

Beklager igjen trykkfeil.Husker psykologen sa hun i studietiden hadde jobbet som korrekturleser i ukebladene. Kunne kanskje trengtes i våre dager også.

Skulle stått. Alt er ikke så greit å finne noe å leve av og langt mindre for som jeg forstår for egen del.

Husker forsikringsagenten om min bolig spurte om vinduer over bakkeplan. Kanskje nettopp på grunn av urtefarmer og slikt. Jeg har smått med både kjeller og lys.

Men urter kan vel også være farlige og ikke mange som har god nok kunnskap ikke sånt.

Men kanskje ikke så dumt. Botanikk hørs interessant ut. Kanskje lønnsomt også.

Men småbarnsfamilier er under veldig press i dag tror. Husker de som bodde der før. Husker de plutselig ble syke på natten  En av barna  ringte på og ville mine gamle foreldre skulle hjelpe,  men da kom jo ambulansen. Husker ikke stort da min far jeg skulle bare gå å legge meg å sove igjen. Alle sliter på hver sin kant i dag. Men dette er flere år siden og var dem som bodde der før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...