Gå til innhold

Hva gjør du på en lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye det samme som ellers her også. Akkurat nå med risgrøt og radio og et innslag om bekymring for overdrevent mobilbruk spesielt blant barn. Mobil er veldig avhengighetsskapende tenker man nå som nikotin og spillegalskap. Alt er ofte ikke så enkelt tror jeg selv for generasjon " prestasjon" som jeg kaller den generasjon  i mitt hode. Telefonbruk var til mye bekymring i tidligere tider også mest på grunn av de store kostnadene  tror jeg ,men det er kanskje mye hva som er bakgrunn for å legge  mobilen  på hylla i dag også. Veldig mange mennesker føler seg under " krysspress" i dag tror jeg når jeg hører mye mediaskapt virkelighet raser forbi. Mange opplever mange motsatte forventninger i vår tid tror jeg. Selv er jeg bare blitt litt flinkere til å ta " mediapauser" som jeg hører enkelte opplyser de har. Prøver å kutte ut kolestolmedisin nå i håp om å bli bedre i bena. Men vekta har kanskje mest å si. Det virket forrige gang jeg foretok det ".tiltaket"

Ellers synes jeg det er så fint at det er lørdag , men her er blitt såpeglatt i veiene og fortau. Det er mye trafikk ute ser jeg til å være lørdag  så mange er nok ute i det ærend å handle inn til jul kanskje.

Fortsatt god lørdag til dere " der ute".😊

Anonymkode: bfdb5...30f

Jeg forstår selvsagt at kolestolmedisin også har sin misjon ,men jeg hadde samme bivirkning sist gang jeg prøvde dem. Klarer nesten ikke gå. Så jeg sluttet fra i dag så får jeg se. Man må klare seg selv i dag. ( Jeg gidder ikke rapportere opplevet bivirkning )

Anonymkode: bfdb5...30f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...