Gå til innhold

Føler du at det er mye du bare " må" gjøre som du samtidig ser helt klart ikke er bra for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du at der er ting i livet som bare koster deg for mye og som du allikevel føler at du bare må av indre eller ytre tvang eller av hensyn til  de aller nærmeste?

Lever du opp til hva du føler forventes av deg ?

Anonymkode: a2451...569

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller er det kun at folk har forskjellige interesser bare at man kan oppleve det slik?

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler du at der er ting i livet som bare koster deg for mye og som du allikevel føler at du bare må av indre eller ytre tvang eller av hensyn til  de aller nærmeste?

Ja.

Håper jo det, men av og til blir man jo litt fed up og sliten.. -eller syk. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: e70ca...a15

Skrevet

Ja før gjorde jeg det men nå har jeg sluttet. Håper jeg klarer å holde på det på alle sider i livet. 

Skrevet
På 17.12.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Ja. Jula er jo et godt eksempel. Jeg må stille opp av hensyn til familien, men jeg er dårlig i et par uker etterpå.

På 17.12.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Jeg tror familien tror at de ikke forventer mer enn jeg klarer, men hadde jeg ikke stilt opp, hadde de blitt skuffet, så sånn sett forventer de at jeg stiller opp. Det er ikke alltid jeg lever opp til hva som forventes av meg, men jeg presser meg langt for å gjøre det.

Skrevet

Ja, jeg strekker meg dessverre alt for langt, alt for ofte. Noe med at jeg ikke føler jeg har et valg. At om jeg ikke innfrir det lille jeg klarer presse meg til, er jeg verdiløs. Vet med fornuften at det ikke er sånn, men følelsene overstyrer fornuften, spesielt når jeg er stresset og overveldet. Som jeg blir, når indre eller ytre krav og forventninger oppleves som mer enn jeg egentlig orker. 

Anonymkode: 1828e...e55

Skrevet

Jeg sier ikke ofte meningen min fordi jeg vet at folk forventer et annet svar. Man vil jo ikke krangle. For helsa er det ikke bra. Følelser blir undertrykkt for freds villje.

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg tror det er ting ingen må i livet for å si det slik. Kanskje derfor jeg har deltatt i så lite i livet selv.😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...