Rytmehans Skrevet 21. desember 2018 Skrevet 21. desember 2018 Hvilken butikk er "hot" for tiden? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2018 Skrevet 21. desember 2018 12 minutter siden, Rytmehans skrev: Hvilken butikk er "hot" for tiden? Kommer sikkert an på mottager det. Selv makter jeg ikke morgenkåper (eller noe annet) i fleece, blir klam og svett så fort jeg får den på, så jeg må ha i bomull / frotte. Du har jo Reimers som fører kvinneundertøy og slikt, men de har det vel på Lindex og Cubus o.l. også. 1 Siter
Gjest Xtra Skrevet 21. desember 2018 Skrevet 21. desember 2018 (endret) Jeg liker godt tykke frotté-morgenkåper i ren bomull, de har fine mange steder, f.eks. på Lexington (dyrt) og i undertøysforretninger som Marinka. Og selvfølgelig i kjedebutikkene. Men usikker på om slike går under betegnelsen "hot". Endret 21. desember 2018 av Xtra 0 Siter
Rytmehans Skrevet 21. desember 2018 Forfatter Skrevet 21. desember 2018 12 minutter siden, Xtra skrev: Jeg liker godt tykke frotté-morgenkåper i ren bomull, de har fine mange steder, f.eks. på Lexington (dyrt) og i undertøysforretninger som Marinka. Og selvfølgelig i kjedebutikkene. Men usikker på om slike går under betegnelsen "hot". Jeg tror "varm" er tingen om vinteren. Butikken kan være "hot". 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 21. desember 2018 Skrevet 21. desember 2018 Aner ikke om det er noen mote for slåbrok. Jeg har hatt den samme i fem år eller noe sånt. Inntrykket mitt er at undertøysbutikkene fører produkter med høyere kvalitet om man er villig til å betale litt. Også har de gjerne litt forskjellige prisklasser. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 21. desember 2018 Skrevet 21. desember 2018 5 timer siden, Rytmehans skrev: Jeg tror "varm" er tingen om vinteren. Butikken kan være "hot". Den skjønte jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.