Gå til innhold

Den perfekte borger. Nesten

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Min tanke er ikke å skjære alle over en kam. Men kun å illustrere at for en behandlet person med BP, vil et «normalt» liv kjennes flatt. Prisen for å ikke ha nedturer er å heller ikke ha ekstreme oppturer. 

Uten at jeg sammenligner direkte, er det jo noe slikt tidligere rusmisbrukere også kjenner på. Selvfølgelig savner de også oppturene med rus, men til gjengjeld får de et ryddig og stabilt liv uten rus. 

Ønsker alle en god jul! 

God jul, ISW :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjent på smerten ved psykisk sykdom og jeg har kjent på apatien ved medisineringen. Jeg forstår viktigheten av å fungere i forhold til familien min og meg selv og har tro på medisiner men jeg føler også at  det er viktig å få forståelse for de forandringer som ikke bare er gode. At det er noe man skal  få lov å snakke om og kanskje få hjelp til å bearbeide og samtidig ta medisiner for sine psykiske plager. Få hjelp til å finne nye veier med mening og kreativitet. Få hjelp til å forholde seg til savnet over det man mister.  Stå på kjære deg, du er er viktig for de rundt deg , ikke glem det. Det er jo litt mening  i å bety noe for andre?  Ha en god jul. 

Anonymkode: 8500b...f99

Tusen takk for forståelsen! Ja jeg vet jeg er viktig for de rundt meg. Nå styrer jeg rundt som en verpesjuk høne for å gjøre det fint. Riktig god jul til deg også

Skrevet

Syns ikke det virker som du har mistet forfatteregenskapene. Kanskje temaene du skriver om bare har forandret seg litt. Jeg tror du kunne skrevet en hel bok om livet som medisinert grå mus, om livet før medisinene, hva du savner og hva du ikke savner.

Skrevet
9 timer siden, issomethingwrong skrev:

Min tanke er ikke å skjære alle over en kam. Men kun å illustrere at for en behandlet person med BP, vil et «normalt» liv kjennes flatt. Prisen for å ikke ha nedturer er å heller ikke ha ekstreme oppturer. 

Uten at jeg sammenligner direkte, er det jo noe slikt tidligere rusmisbrukere også kjenner på. Selvfølgelig savner de også oppturene med rus, men til gjengjeld får de et ryddig og stabilt liv uten rus. 

Ønsker alle en god jul! 

Godt å se deg her inne :)

Ønsker deg også en riktig god jul :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...