Gå til innhold

Bipolar lidelse og PTSD. Det er for mye for meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kompleks PTSD etter alvorlige overgrep, og ble nylig diagnostisert med bipolar lidelse type 1. Jeg går i traumebehandling og er samtidig ganske ustabil, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette. Det er nærmest uutholdelig, og jeg blir nesten gal. Det føles bare som tortur alt sammen, og jeg vil bare ha fred og ro, men livet mitt, og følelsene mine er det totale kaos. Det oppleves litt som om bipolariteten forverrer PTSD-en, og at PTSD-en trigger bipolariteten, og det er en orkan av jævlig i hodet mitt. Jeg vil bare at det skal stoppe. Samtidig kan jeg ikke gjøre noe med det, i alle fall ikke nå i jula. Jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut dagene. 

Anonymkode: d75bd...20f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen råd til deg. Skulle ønske jeg hadde det. Jeg skjønner at du har det vondt. Sender deg min medfølelse. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...