Gå til innhold

Råd mottas med takk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har idag fått bekreftet hvor lite verdt jeg er. Alt jeg har jobbet med og for ble rasert i går og nådde toppen idag. 

Hvordan skal jeg komme meg gjennom det?

Anonymkode: c8104...758

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har idag fått bekreftet hvor lite verdt jeg er. Alt jeg har jobbet med og for ble rasert i går og nådde toppen idag. 

Hvordan skal jeg komme meg gjennom det?

Det var ingen opplysninger her, så da blir mitt svar slik

La tiden gå. Mest sannsynlig ser du annerledes på det etter noe tid. 

Skrevet
3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det var ingen opplysninger her, så da blir mitt svar slik

La tiden gå. Mest sannsynlig ser du annerledes på det etter noe tid. 

Tror ikke jeg vil klare å se annerledes på det. Det som har skjedd de to siste dagene bekrefter bare tankene mine om hvor lite verdt jeg er. 

Nicklusheletida
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg vil klare å se annerledes på det. Det som har skjedd de to siste dagene bekrefter bare tankene mine om hvor lite verdt jeg er. 

Det stemmer selvfølgelig ikke at du er lite verd og det vet du sikkert. 

Det blir lettere å gi råd hvis du skriver litt mer om hva saken gjelder. 

Skrevet

Alle har en verdi. Ikke gi opp. Det ta lenge å bli opp igjen. Det fins også gode mennesker. Jeg sender deg en stor klem.

Skrevet
20 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det stemmer selvfølgelig ikke at du er lite verd og det vet du sikkert. 

Det blir lettere å gi råd hvis du skriver litt mer om hva saken gjelder. 

Jeg skal skrive litt om det i morgen. Jeg orker ikke i dag. 

Gjest Maggie55
Skrevet

Livet kan være vanskelig og gi store tilbakeslag. Vi kan få informasjon som rykker med hva vi tenker og tror om alt men om vi gir tingene tid vil tiden kanskje sette ting mer i perspektiv. Kanskje forholder alt seg så annerledes enn vi først tror. Alle møter motbør i livet tror jeg. Folk prøver bare å holde livsgnisten ved like så godt de kan av hensyn til seg selv og andre. Enkelte gir rom i livet sitt til litt kreative ting som hobbyer eller interesse for nærmiljø og sosiale aktiviteter eller annet. Mulighetene er ofte mange. Vi kan også henvende oss til hjelpeapparatet for å få hjelp til å komme gjennom en vanskelig tid. Det kan også trengs å snakke med en profesjonell iblant er mitt råd.

Skrevet
6 minutter siden, Maggie55 skrev:

Livet kan være vanskelig og gi store tilbakeslag. Vi kan få informasjon som rykker med hva vi tenker og tror om alt men om vi gir tingene tid vil tiden kanskje sette ting mer i perspektiv. Kanskje forholder alt seg så annerledes enn vi først tror. Alle møter motbør i livet tror jeg. Folk prøver bare å holde livsgnisten ved like så godt de kan av hensyn til seg selv og andre. Enkelte gir rom i livet sitt til litt kreative ting som hobbyer eller interesse for nærmiljø og sosiale aktiviteter eller annet. Mulighetene er ofte mange. Vi kan også henvende oss til hjelpeapparatet for å få hjelp til å komme gjennom en vanskelig tid. Det kan også trengs å snakke med en profesjonell iblant er mitt råd.

Det er mange ting i livet mitt som har falt i grus idag. Økonomi, hobby, venner, jula, mye. Jeg har gitt opp ganske mye idag. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange ting i livet mitt som har falt i grus idag. Økonomi, hobby, venner, jula, mye. Jeg har gitt opp ganske mye idag. 

Og forelder og søsken.

Gjest Maggie55
Skrevet

Men har du tatt kontakt med hjelpeapparatet legevakt eller krisesenter. Om ikke annet for å få informasjon om hvor du kan henvende deg i din situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...