Gå til innhold

Herlig kveld. Not.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ettermiddag ble en av mine sønner syk og jeg kjørte ham ned til legevakten i Storgaten  i Oslo sentrum. Der fikk vi beskjed om at det var 4-5 timers ventetid og de foreslo at vi skulle dra til Aker sykehus som ligger et godt stykke unna. Vi kom til legevakten der og det var fullt av folk så ventetiden ble to timer. Så var det ned igjen til Storgaten og apoteket der for å ta ut medisiner før vi dro hjem. Jeg fikk et kvarter på meg hjemme før en annen sønn og jeg satt oss i bilen og kjørte fem mil til familieselskap. Jeg hadde IKKE lyst men det hadde sønnen og hva gjør man ikke for sine barn. Jeg gadd ikke pynte meg eller sminke meg og følte meg stygg og feit sammenlignet med de andre menneskene. Det var så grusomt og jeg følte meg skikkelig deppa.

Nå har jeg vært hjemme en times tid og jeg har sittet på rommet mitt i fred og ro. Det har hjulpet veldig. Ja, jeg er feit og jeg er slett ikke pen, men jeg føler at jeg er tilstede i kroppen min og jeg føler en form for sympati ovenfor meg selv. Det høres kanskje litt kvalmt ut? Men er det ikke viktig at man gir seg selv litt omsorg når ingen andre kan gjøre det?

I morgen er det nok et familieselskap dessverre, men så er det slutt. Hvis minstemann også skal ut på nyttårsaften blir jeg sittende her alene og intet kunne passe meg bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei den sympatien skal du unne deg litt. Du stilte opp for sønnene dine hundre prosent selv om det både passet dårlig og du ikke var i form til det. Kudos til deg. OG, jeg misunner deg nyttårsaften alene. Jeg skal være med min mann, ungene skal ut. Min mann er fin han men etter altfor mye fri fra jobb pluss 8 ukers sykemelding i høst kjenner jeg at en heeeel kveld alene hadde vert nydelig. Jeg skifter mellom medlidenheten til han og til meg selv. 

Kos deg gondor❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...