Gå til innhold

Noen våkne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Glad du er her også ❤️ Og du er et godt menneske. Takk for at du tenker på meg, jeg skal tenke på deg og sende deg gode tanker. Da får jeg jo noe annet å tenke på enn aliens. Det er godt å være i noens tanker. 

🙂

Skulle ønske verden bestod av mange stjernestøv som deg ❤️ for da ville verden vært bedre:-)

Legg deg nå, jeg venter på at du skal sovne, for da skal jeg sove:-)

og bare send meg sms om du skulle behøve at jeg er der, jeg våkner til lyden av sms.

Endret av Madelenemie
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Madelenemie skrev:

🙂

Skulle ønske verden bestod av mange stjernestøv som deg ❤️ for da ville verden vært bedre:-)

Legg deg nå, jeg venter på at du skal sovne, for da skal jeg sove:-)

Takk for det og det samme til deg, skulle vært flere som deg ❤️ 

Ja får ta en røyk å gå å legge meg, se om det blir noen søvn. Håper det blir søvn på deg også :) 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det og det samme til deg, skulle vært flere som deg ❤️ 

Ja får ta en røyk å gå å legge meg, se om det blir noen søvn. Håper det blir søvn på deg også :) 

Ja.

Men jeg venter altså på at du skal sove snart, sånn at jeg får sove:-) men ok da, ta deg en røyk.

Tenk at jeg som aldri har røkt fikk lungekollaps🙂 det er litt komisk også...på avdelingen, den ene lå det flere kols pasienter, jeg husker ikke så godt det hele, men det er hva jeg mener å huske. 

Og jeg som er tynn og røykfri, fikk vips over natten lunkekollaps:-)

Så den røyken skal du ta med god samvittighet, det er jo avstressende å røyke:-) så må du legge deg!

Skrevet

bra.

jeg tror du har lagt deg:-)

tenker på deg.

Skrevet
6 timer siden, Madelenemie skrev:

Ja.

Men jeg venter altså på at du skal sove snart, sånn at jeg får sove:-) men ok da, ta deg en røyk.

Tenk at jeg som aldri har røkt fikk lungekollaps🙂 det er litt komisk også...på avdelingen, den ene lå det flere kols pasienter, jeg husker ikke så godt det hele, men det er hva jeg mener å huske. 

Og jeg som er tynn og røykfri, fikk vips over natten lunkekollaps:-)

Så den røyken skal du ta med god samvittighet, det er jo avstressende å røyke:-) så må du legge deg!

Ja det var så rart du fikk det. Uff ikke bra å røyke. Sovnet til slutt men er helt gåen nå. Hva med deg?

Blomsterfluen
Skrevet
På 29.12.2018 den 3.44, Madelenemie skrev:

neida.

Legg deg og tenk på meg. Jeg skal tenke på deg, og noen ganger hjelper det vite at noen er der i sine tanker for en.

Jeg trengte deg, og du trengte meg i natt:-) det er jo fint vi fant hverandres behov når det meldte seg i kveld.

Du er en fin person Stjernestøv, glad du er her:-)

Og ikke vær redd, jeg er hos deg, i tankene mine.

Bra dere er venner. Jeg er bare en blind  dritt som ikke kan lese. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...