AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 Skrevet 1. januar 2019 Helt generelt synes jeg enkelte politikere trenger å ta ansvaret for seg selv først og fremst. Anonymkode: 3a718...da9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 Skrevet 1. januar 2019 Ikke det at jeg er veldig opptatt av politikk men det virker gjennomgående at det er dem som "vet å servere det "som vinner i dagens verden og virkelighet. De som har mediene og kunnskapen på sin side får betalt med stemmer. Innholdet av budskapet virker " no matter" i våre dager. Forstå det den som kan. Anonymkode: 3a718...da9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 Skrevet 1. januar 2019 Iallefall ingen god politikk bare å avsette folk og gi folk sparken slik han gjør. Det hele er bare en ulykke av politikk i verden nå føler jeg. Kan umulig komme noe godt ut av dette. Det er vanskelig å se hvordan utviklingen kan snu. Men man er jo ingen politiker. Anonymkode: 3a718...da9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 Skrevet 2. januar 2019 Det er " bare ord" for politikere flest som alltid. Anonymkode: 3a718...da9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.