bibben Skrevet 30. desember 2018 Skrevet 30. desember 2018 Kupton/ frosken/ motorPrøysen/ ISW eller andre. Jeg har gjester som bruker Imovane, 5 mg, (foreskrevet av lege). De har gått tom og trenger hjelp til natten. Jeg har Zolpidem 5 mg liggende (Stilnoct og Aurobindo). Er Zolpidem «ekvivalent» med Zopiclon? Blir svært takknemlig for hurtig svar! 0 Siter
cilie Skrevet 30. desember 2018 Skrevet 30. desember 2018 3 minutter siden, bibben skrev: Kupton/ frosken/ motorPrøysen/ ISW eller andre. Jeg har gjester som bruker Imovane, 5 mg, (foreskrevet av lege). De har gått tom og trenger hjelp til natten. Jeg har Zolpidem 5 mg liggende (Stilnoct og Aurobindo). Er Zolpidem «ekvivalent» med Zopiclon? Blir svært takknemlig for hurtig svar! Jeg bruker de om hverandre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 Skrevet 30. desember 2018 Man skal ikke gi egne reseptbelagte medisiner til andre. Og gjesten din hverken dør eller tar skade av en natt uten 5 mg imovane. Anonymkode: 5b6e8...375 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 Skrevet 30. desember 2018 47 minutter siden, bibben skrev: Kupton/ frosken/ motorPrøysen/ ISW eller andre. Jeg har gjester som bruker Imovane, 5 mg, (foreskrevet av lege). De har gått tom og trenger hjelp til natten. Jeg har Zolpidem 5 mg liggende (Stilnoct og Aurobindo). Er Zolpidem «ekvivalent» med Zopiclon? Blir svært takknemlig for hurtig svar! Zopiklon = Imovane og Zolpidem = Stilnoct Anonymkode: 79057...3e1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 Skrevet 30. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal ikke gi egne reseptbelagte medisiner til andre. Og gjesten din hverken dør eller tar skade av en natt uten 5 mg imovane. Anonymkode: 5b6e8...375 Lite poeng å komme med moralpreken, bare svar på spørsmålet. Jeg hadde heller ikke likt å være uten et medikament dersom jeg glemte det hjemme. Anonymkode: 79057...3e1 0 Siter
ISW Skrevet 30. desember 2018 Skrevet 30. desember 2018 Zolpidem 10 mg (maksdose) tilsvarer Zopiklon 7,5 mg (maksdose). Så får du gjøre regnestykket selv. 0 Siter
bibben Skrevet 31. desember 2018 Forfatter Skrevet 31. desember 2018 Tusen takk for respons på mitt spørsmål! Godt nyttår til dere og alle de andre på DOL😀 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.