Gå til innhold

Godt nytt år :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
35 minutter siden, MxxM skrev:

Håper dere får en så fin kveld som mulig 🙂

Takk og det samme til deg....og selvfølgelig til alle her på Dol :)

Gjest Maggie55
Skrevet

Takk i like måde. Og tusen takk for det gamle. Alt kan skje hele tiden. 😊Enkelte mener jo at er man utslått finnes det bare en vei opp.(Hvem vet Hva som møter oss i morgen. Kanskje det bare laver ned med snø så vi må ut å kjøpe brodder for vi finner ikke de gamle. Ikke det. Det er  livsfarligere som det er nå med underkjølt regn og kulde spretter opp av asfalt. Tror ingen går ut som ikke trenger om dagen.)

Skrevet

Godt nytt år likeså og tusen takk for støtten deres. Jeg setter stor pris på det. 

Skrevet

Godt nytt år. Her er det massivt med fyrverkeri ute og stille som bare det inne (nesten kjedsommelig). 

Skrevet
2 timer siden, Mëmëso skrev:

Godt nytt år til MxxM og alle andre her inne :)

Jeg signerer på denne 😊

Skrevet (endret)

Jeg hadde det meget vondt i kveld av flere grunner. Samtidig var jeg sammen med mennesker som jeg vet at jeg betyr noe for og som gjør meg godt. Det gjorde smerten mindre intens, og jeg  følte meg ikke så alene. 

2019 kan bli preget av samlivsbrudd, bytting av jobb og flytting til nabobyen. 

Endret av Gjest

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...