GĂ„ til innhold

Skal du drikke i kveld, kupton?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kupton kjÞpte en camembert i august. Den har ligget til modning til i dag. Den skal fÄ selskap med en god spansk rÞdvin i kveld :-)

Men ikke for mye. Det skal trenes ogsÄ i morgen :-)

stjernestĂžv
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? 😂

Anonymkode: d3b3b...ff2

Jeg hadde planer om Ä drikke og kose meg, men den gang ei. Begynte pÄ en cider og ble helt rar, mÄtte tÞmme den ut. Men kos deg du :) 

Skrevet
22 minutter siden, kupton skrev:

Kupton kjÞpte en camembert i august. Den har ligget til modning til i dag. Den skal fÄ selskap med en god spansk rÞdvin i kveld :-)

Men ikke for mye. Det skal trenes ogsÄ i morgen :-)

Ah.. vin, jeg skal bytte juicen ut med et glass vin (bare ett eller to) godt nytt Är!

Anonymkode: 80b4d...49d

Skrevet
33 minutter siden, kupton skrev:

Kupton kjĂžpte en camembert i august. Den har ligget til modning til i dag. Den skal fĂ„ selskap med en god spansk rĂždvin i kveld 🙂

Men ikke for mye. Det skal trenes ogsĂ„ i morgen 🙂

Hþres kos ut! 😊

Godt nyttÄr! 

Anonymkode: d3b3b...ff2

Skrevet

Jeg tror jaggu jeg skal Äpne en flaske vin jeg ogsÄ.

SÄnn tror jeg det blir.

Anonymkode: 67e38...a63

Skrevet

Jeg har tatt et par glass hvitvin, kanskje litt tidlig, men blir 2-3 timer pause nÄ.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...