AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 Skrevet 1. januar 2019 Når en person våkner flere ganger om nettene og virker vettskremt, spreller, og hopper ut av sengen og småskriker litt og hopper rundt som vedkommende har panikk. Og så legger seg ned igjen og sover. Dette er snakk om en voksen person. Jeg reagerte på det. Kan det være noe psykisk? Mareritt? Anonymkode: 2a1ed...62c 0 Siter
kupton Skrevet 1. januar 2019 Skrevet 1. januar 2019 Mareritt er ganske vanlig uten at det trenger å ha noen rot i virkelige opplevelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 Skrevet 1. januar 2019 5 minutter siden, kupton skrev: Mareritt er ganske vanlig uten at det trenger å ha noen rot i virkelige opplevelser. Takk for svar. Fint å vite. Jeg ble litt bekymret på hvorfor dette skjedde. Men det kan være som du sier: bare mareritt. Og ikke noe verre. Anonymkode: 2a1ed...62c 1 Siter
Soletti Skrevet 2. januar 2019 Skrevet 2. januar 2019 Jeg tipper mareritt og at personens kropp ikke sover godt nok til å ligge i ro mens han drømmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.