Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
Skrevet (endret)
10 timer siden, MxxM skrev:

Jeg har gått videre. Jeg har tilgitt for lenge siden og bærer ikke nag til noen. Vi var alle barn/ungdommer og visste sikkert ikke bedre. Jeg tilga jo min far også, selv om han var voksen da han påførte meg og min familie mye vondt.

Men jeg sliter med konsekvensene av det. Jeg og min behandler jobber hardt for å reparere dem og selvbildet som ble skadet. 

Ja, det er viktig å tilgi. Det er som sagt ikke alt man klarer å tilgi. Og en kan føle at selvbildet er ødelagt, men et godt selvbilde får man hvis man klarer å finne rett innstilling og  rette tanker til det som har skjedd, og til deg selv. Det er ikke lett. 

Endret av Thebutterfly
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Thebutterfly skrev:

Ja, det er viktig å tilgi. Det er som sagt ikke alt man klarer å tilgi. Og en kan føle at selvbildet er ødelagt, men et godt selvbilde får man hvis man klarer å finne rett innstilling og  rette tanker til det som har skjedd, og til deg selv. Det er ikke lett. 

Har lagt det bak meg for lenge siden. Det er følgene jeg sliter med. 

Thebutterfly
Skrevet (endret)
5 timer siden, MxxM skrev:

Har lagt det bak meg for lenge siden. Det er følgene jeg sliter med. 

Vet hvordan det er. Ja det er følgene man ofte sliter med etter vonde opplevelser. Jeg kjenner meg igjen i de følelsene. Minner , tanker og slikt dukker opp. Men det er viktig å forsøke å finne de rette tanker når det skjer. Men det er lettere sagt enn gjort. 

Endret av Thebutterfly

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...