AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 Jeg har gått fast på sovemedisin i 3 år, jeg vil prøve å klare meg uten, er det noen som har noen tips? Jeg har prøvd søvn app å meditasjon å alle de klassiske tipsene som ingen TV osv. Uten sovemedisiner så kan jeg være våken en uke i strekk, men med medisinene så blir jeg så sløv å slapp. Jeg vil ha tilbake mitt gamle jeg, den energiske å sprudlende meg. Jeg jogger en mil hver dag å legger meg til samme tid å står opp til samme tid. Anonymkode: a0a5b...cdd 0 Siter
kupton Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 Du må i hvert fall finne en nedtrappingsplan. Første sted kan være å ta bort sovemedisin kvelden før fridager. Det er for øvrig umulig å komme seg av fast sovemedisin uten å oppleve en del søvnvansker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 37 minutter siden, kupton skrev: Du må i hvert fall finne en nedtrappingsplan. Første sted kan være å ta bort sovemedisin kvelden før fridager. Det er for øvrig umulig å komme seg av fast sovemedisin uten å oppleve en del søvnvansker. Nedtappingsplan ja, jeg tenkte å ta full stopp men kanskje lurt å begynne smått. Jeg har en uke fri i turnusen min, kan begynne da. Er forberedt på at det blir tøft i begynnelsen . Hi Anonymkode: a0a5b...cdd 0 Siter
cilie Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått fast på sovemedisin i 3 år, jeg vil prøve å klare meg uten, er det noen som har noen tips? Jeg har prøvd søvn app å meditasjon å alle de klassiske tipsene som ingen TV osv. Uten sovemedisiner så kan jeg være våken en uke i strekk, men med medisinene så blir jeg så sløv å slapp. Jeg vil ha tilbake mitt gamle jeg, den energiske å sprudlende meg. Jeg jogger en mil hver dag å legger meg til samme tid å står opp til samme tid. Anonymkode: a0a5b...cdd Bruker du b-prep.? I så fall kan det funke med C-prep som Zonat 1-2 ganger i uka for å ta vekk det verste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 Skrevet 3. januar 2019 20 minutter siden, cilie skrev: Bruker du b-prep.? I så fall kan det funke med C-prep som Zonat 1-2 ganger i uka for å ta vekk det verste. Jeg tar c-prep ca 3 timer før jeg skal legge meg å så tar jeg en b-prep når jeg legger meg. Hi Anonymkode: a0a5b...cdd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.