Gjest franklyscarlet Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Noen som vet? Alle overskriftene jeg har brukt i tidligere innlegg dukker opp som forslag. F.eks hvis jeg skriver: a i tittelfeltet under opprett nytt emne, dukker "Alvorlig deprimert" opp. Jeg er litt redd for at noen jeg bor sammen med skal komme over disse overskriftene, og jeg lurer på om jeg kan få slettet dette på noe vis. Noen datakyndige her inne som vet hva jeg skal gjøre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, franklyscarlet skrev: Noen som vet? Alle overskriftene jeg har brukt i tidligere innlegg dukker opp som forslag. F.eks hvis jeg skriver: a i tittelfeltet under opprett nytt emne, dukker "Alvorlig deprimert" opp. Jeg er litt redd for at noen jeg bor sammen med skal komme over disse overskriftene, og jeg lurer på om jeg kan få slettet dette på noe vis. Noen datakyndige her inne som vet hva jeg skal gjøre? slett loggen i nettleseren din Anonymkode: 19b01...655 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: slett loggen i nettleseren din Anonymkode: 19b01...655 Det fungerte. Takk!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.