Gå til innhold

Kupton- Sobril.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på apoteket i dag og fikk sobril 10 mg 49 pk. Da sa de at det var siste eske sobril fordi det en mangelvare. Stemmer det? Hva skal jeg gjøre når jeg trenger ny resept da? Bor på et ganske lite sted med kun 2 apotek.

Anonymkode: 47a57...4ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg gjøre når jeg trenger ny resept da?

Jeg antar at fastlegen vil gi deg Valium 5 mg dersom Sobril ikke finnes på apoteket. Det går helt bra :-)

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, kupton skrev:

Jeg antar at fastlegen vil gi deg Valium 5 mg dersom Sobril ikke finnes på apoteket. Det går helt bra 🙂

Virker valium på samme måte som sobril? Jeg tar imovane for å sove på, ser at dette også er mangelvare... Ka kan den erstattes med?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker valium på samme måte som sobril? Jeg tar imovane for å sove på, ser at dette også er mangelvare... Ka kan den erstattes med?

Valium er storebroren til Sobril, så det går helt bra. Stilnoct/zolpidem er det som ligger nærmest Imovane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...