AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 Er der noen regler i gruppeterapi? Jeg regner med at det som blir sagt i gruppen blir i gruppen? Og hva med å bli venner med de andre i gruppen, er det lov? Anonymkode: fe8c0...8b3 0 Siter
Gjest Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er der noen regler i gruppeterapi? Jeg regner med at det som blir sagt i gruppen blir i gruppen? Og hva med å bli venner med de andre i gruppen, er det lov? Anonymkode: fe8c0...8b3 Alle har taushetsplikt overfor hverandre - alltid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 3 minutter siden, MxxM skrev: Alle har taushetsplikt overfor hverandre - alltid. Godt å høre. Vet du noe om det er greit å bli venner med de i gruppen? Anonymkode: fe8c0...8b3 0 Siter
Gjest Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre. Vet du noe om det er greit å bli venner med de i gruppen? Anonymkode: fe8c0...8b3 Jeg husker ikke.. men jeg tror det var slik at man kunne bli venner når terapien var over. 0 Siter
frosken Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre. Vet du noe om det er greit å bli venner med de i gruppen? Anonymkode: fe8c0...8b3 Det avhenger av type gruppeterapi. I gruppeanalyser pleier det ikke å være anledning til å ha kontakt utenom gruppemøtene, i andre typer grupper kan det være anbefalt å ha kontakt. 0 Siter
soer10 Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre. Vet du noe om det er greit å bli venner med de i gruppen? Hvis du tenker på vennskap utenfor gruppen så er ikke det alltid så greit men tror det er greit at man hjelper hverandre litt med f.eks praktiske ting. Vanskelig å sette noen klar grense for dette. 0 Siter
usikker Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 3 timer siden, MxxM skrev: Alle har taushetsplikt overfor hverandre - alltid. Men man skal være litt naiv for å stole helt på det.... desverre. Har opplevd at en i gruppen var venninne m en kollega av meg. Noe min kollega fortalte... og deretter at min kollega spurte meg om eksakte ting vedr min situasjon fra gruppetimen. Aldri mer 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er der noen regler i gruppeterapi? Jeg regner med at det som blir sagt i gruppen blir i gruppen? Og hva med å bli venner med de andre i gruppen, er det lov? Anonymkode: fe8c0...8b3 Det var lov å være venner utenom gruppen da jeg gikk,og alle hadde taushetsplikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.