Gå til innhold

Kan det være det?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Kan anfall av rarhet være blodtrykksfall? Det kan vare noen sekunder til et minutt og det føles ut som jeg er iferd med å forlate kroppen. Det er når jeg prøver å sove,veldig ubehagelig. Er mange typer rarheter visst. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er voldsomt så sulten og tørst jeg er om nettene, det må være det jeg tar av ap. Skal spør om å få stilnoct. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Men det er voldsomt så sulten og tørst jeg er om nettene, det må være det jeg tar av ap. Skal spør om å få stilnoct. 

Alt er jo medisiner eller andre ting sin skyld.. hva med sykdommen din; har den skyld i noe?

Anonymkode: 6ffab...286

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er jo medisiner eller andre ting sin skyld.. hva med sykdommen din; har den skyld i noe?

Anonymkode: 6ffab...286

Kanskje den er skyld i noe, er ihvertfall jævlig irritert og mørbanka i dag. Tror jeg må ta vival for å roe nervene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...