stjernestøv Skrevet 9. januar 2019 Skrevet 9. januar 2019 Kan anfall av rarhet være blodtrykksfall? Det kan vare noen sekunder til et minutt og det føles ut som jeg er iferd med å forlate kroppen. Det er når jeg prøver å sove,veldig ubehagelig. Er mange typer rarheter visst. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Skrevet 10. januar 2019 Men det er voldsomt så sulten og tørst jeg er om nettene, det må være det jeg tar av ap. Skal spør om å få stilnoct. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 Skrevet 10. januar 2019 2 timer siden, stjernestøv skrev: Men det er voldsomt så sulten og tørst jeg er om nettene, det må være det jeg tar av ap. Skal spør om å få stilnoct. Alt er jo medisiner eller andre ting sin skyld.. hva med sykdommen din; har den skyld i noe? Anonymkode: 6ffab...286 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Skrevet 10. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt er jo medisiner eller andre ting sin skyld.. hva med sykdommen din; har den skyld i noe? Anonymkode: 6ffab...286 Kanskje den er skyld i noe, er ihvertfall jævlig irritert og mørbanka i dag. Tror jeg må ta vival for å roe nervene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.