Gå til innhold

Kupton/ang psykose.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tenker tilbake på til da ungene var små tror jeg jeg var psykotisk,men da klarte jeg ikke spise. Siden har jeg blitt kalt psykotisk, men spiser psykotiske folk? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Når jeg tenker tilbake på til da ungene var små tror jeg jeg var psykotisk,men da klarte jeg ikke spise. Siden har jeg blitt kalt psykotisk, men spiser psykotiske folk? 

Psykotiske folk spiser, akkurat som andre :) 

Endret av Gjest
Skrevet
2 minutter siden, MxxM skrev:

Psykotiske folk spiser, akkurat som andre :) 

Ok. Tenkte kanskje de ikke gjorde det. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Tenkte kanskje de ikke gjorde det. 

De gjør iallefall det der jeg jobber.. 

Skrevet
3 minutter siden, MxxM skrev:

De gjør iallefall det der jeg jobber.. 

Okay. Jeg glemmer jo ikke å røyke heller ;) Det har jeg aldri gjort. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

De både spiser og drikker. Jeg tror du ville blitt forbauset over hvor normale mennesker med psykose er 🙂

Anonymkode: a35b8...0d6

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De både spiser og drikker. Jeg tror du ville blitt forbauset over hvor normale mennesker med psykose er 🙂

Det ble jeg også :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg ville nok det, men har vært på en psykoseavd da og de virket normale. Ikke slik som sykepleieren beskriver dem,han må ha vært borti ekstreme tilfeller. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...