AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 Skrevet 14. januar 2019 Så! Da har jeg tatt første kapsel av lyrica/pregabalin a 75 mg. Skal prøve det for GAD, indre uro. Lurer på om jeg blir svimmel og trøtt? Kanskje jeg burde tatt den om kvelden... Lurer på om jeg kan kjøre på butikken i kveld? 🔺 trenger toalettpapir 🙂 - alice Anonymkode: d1891...463 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 Skrevet 14. januar 2019 Tror ikke du bør kjøre til butikk i kveld nei. Jeg ble drita full. da jeg tok dose nr 2. Veldig full også. Men ikke noen hangover da. Dette skal Vistnok gå over ved vedvarende bruk. Anonymkode: d0c98...ef6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 Skrevet 14. januar 2019 Å herregud! Jeg er jo dritings. 5 timer siden jeg tok lyrica-kapselen. Har problemer bare med å skrive dette! Jeg er ikke i stand til å kjøre noe bil nei. Dette er bare tull, jeg velger heller uro enn denne brisen. Å føle seg sååå beruset gjør meg redd. Jeg forstår nå de innleggene jeg har lest om at lyrica brukes til å ruse seg... - alice Anonymkode: d1891...463 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. januar 2019 Skrevet 14. januar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud! Jeg er jo dritings. 5 timer siden jeg tok lyrica-kapselen. Har problemer bare med å skrive dette! Jeg er ikke i stand til å kjøre noe bil nei. Dette er bare tull, jeg velger heller uro enn denne brisen. Å føle seg sååå beruset gjør meg redd. Jeg forstår nå de innleggene jeg har lest om at lyrica brukes til å ruse seg... - alice Anonymkode: d1891...463 Ja kan ikke forstå at noen liker den rusen, det er jo veldig ubehagelig. Jeg tok to lyrica og to vival, ble veldig redd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 Skrevet 14. januar 2019 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja kan ikke forstå at noen liker den rusen, det er jo veldig ubehagelig. Jeg tok to lyrica og to vival, ble veldig redd. Jeg er helt enig! Dette er veldig ubehagelig. Jeg må ligge her på sofaen, våger ikke å gjøre noe i huset. Sløret syn og svimmel. Jeg ser virkelig ikke noen hensikt med denne medisinen. - alice Anonymkode: d1891...463 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. januar 2019 Skrevet 14. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig! Dette er veldig ubehagelig. Jeg må ligge her på sofaen, våger ikke å gjøre noe i huset. Sløret syn og svimmel. Jeg ser virkelig ikke noen hensikt med denne medisinen. - alice Anonymkode: d1891...463 Det går over etter noen timer så det er bra, du får bare vente å se. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 Skrevet 14. januar 2019 Det går relativt fort over Anonymkode: d0c98...ef6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 Skrevet 14. januar 2019 2 timer siden, stjernestøv skrev: Det går over etter noen timer så det er bra, du får bare vente å se. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går relativt fort over Anonymkode: d0c98...ef6 Takk! Nå er det 8 timer siden jeg tok kapselen, og jeg føler meg bedre. Bare litt suset i hodet! Føler jeg svikter psykiateren min dersom jeg ikke fortsetter å ta de... hen mener jo at de kan hjelpe på min uro.. men førsteinntrykket er ikke bra. - alice Anonymkode: d1891...463 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. januar 2019 Skrevet 14. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Nå er det 8 timer siden jeg tok kapselen, og jeg føler meg bedre. Bare litt suset i hodet! Føler jeg svikter psykiateren min dersom jeg ikke fortsetter å ta de... hen mener jo at de kan hjelpe på min uro.. men førsteinntrykket er ikke bra. - alice Anonymkode: d1891...463 Det er jo bare å si at de ikke virket som du trodde, det var jo ikke meningen du skulle bli mer urolig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.