Gå til innhold

Oppstart på lyrica...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så! Da har jeg tatt første kapsel av lyrica/pregabalin a 75 mg.

Skal prøve det for GAD, indre uro.

Lurer på om jeg blir svimmel og trøtt? Kanskje jeg burde tatt den om kvelden...

Lurer på om jeg kan kjøre på butikken i kveld? 🔺 trenger toalettpapir 🙂

- alice

Anonymkode: d1891...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du bør kjøre til butikk i kveld nei. Jeg ble drita full. da jeg tok dose nr 2. Veldig full også. Men ikke noen hangover da. Dette skal Vistnok gå over ved vedvarende bruk.

Anonymkode: d0c98...ef6

Skrevet

Å herregud! Jeg er jo dritings.

5 timer siden jeg tok lyrica-kapselen. Har problemer bare med å skrive dette! Jeg er ikke i stand til å kjøre noe bil nei.

Dette er bare tull, jeg velger heller uro enn denne brisen. Å føle seg sååå beruset gjør meg redd.

Jeg forstår nå de innleggene jeg har lest om at lyrica brukes til å ruse seg...

- alice

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud! Jeg er jo dritings.

5 timer siden jeg tok lyrica-kapselen. Har problemer bare med å skrive dette! Jeg er ikke i stand til å kjøre noe bil nei.

Dette er bare tull, jeg velger heller uro enn denne brisen. Å føle seg sååå beruset gjør meg redd.

Jeg forstår nå de innleggene jeg har lest om at lyrica brukes til å ruse seg...

- alice

Ja kan ikke forstå at noen liker den rusen, det er jo veldig ubehagelig. Jeg tok to lyrica og to vival, ble veldig redd. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kan ikke forstå at noen liker den rusen, det er jo veldig ubehagelig. Jeg tok to lyrica og to vival, ble veldig redd. 

Jeg er helt enig!

Dette er veldig ubehagelig. Jeg må ligge her på sofaen, våger ikke å gjøre noe i huset. Sløret syn og svimmel. 

Jeg ser virkelig ikke noen hensikt med denne medisinen. 

- alice

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig!

Dette er veldig ubehagelig. Jeg må ligge her på sofaen, våger ikke å gjøre noe i huset. Sløret syn og svimmel. 

Jeg ser virkelig ikke noen hensikt med denne medisinen. 

- alice

Det går over etter noen timer så det er bra, du får bare vente å se. 

Skrevet

Det går relativt fort over ;)

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det går over etter noen timer så det er bra, du får bare vente å se. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går relativt fort over ;)

Takk! 

Nå er det 8 timer siden jeg tok kapselen, og jeg føler meg bedre. Bare litt suset i hodet!

Føler jeg svikter psykiateren min dersom jeg ikke fortsetter å ta de... hen mener jo at de kan hjelpe på min uro..

men førsteinntrykket er ikke bra. 

- alice

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! 

Nå er det 8 timer siden jeg tok kapselen, og jeg føler meg bedre. Bare litt suset i hodet!

Føler jeg svikter psykiateren min dersom jeg ikke fortsetter å ta de... hen mener jo at de kan hjelpe på min uro..

men førsteinntrykket er ikke bra. 

- alice

Det er jo bare å si at de ikke virket som du trodde, det var jo ikke meningen du skulle bli mer urolig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...