AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 Skrevet 20. januar 2019 Skal begynne i psykomotorisk gruppe, og muligens også individuelt. Jeg er mye plaget med angst og spenninger og lurer på hva jeg kan få ut av dette. Jeg ønsker å høre om andres erfaringer. Hvordan jobber en psykomotorisk fysioterapeut nå for tiden? Gikk for mange år siden, men da var det massasje og samtale, noe jeg opplevde som litt for nært ift mine grenser. Anyone? Anonymkode: d30fd...764 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 Skrevet 20. januar 2019 Jeg går til det nå pga depresjon, da er det ca 50/50 samtale og øvelser, blir kun tatt på om det er områder som er spesielt såre og dermed løsner hun på de. Anonymkode: 31c38...d6b 0 Siter
Gjest newnick Skrevet 21. januar 2019 Skrevet 21. januar 2019 Bevisstgjøring. Feks ved at en blir gjort oppmerksom på at en (pga psyken) er så stresset at en ikke sitter ordentlig på en stol. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 21. januar 2019 Skrevet 21. januar 2019 Det er og en del fokus på kroppsbevissthet slik jeg opplever det. Har fått slik behandling under innleggelse, og det er temmelig ulikt vanlig fysioterapi. Man jobber med å løse spenninger, med pusten o.l. Ønsker man ikke å bli tatt på, så er de hensynsfulle. Jeg ble spurt om dette før vi satte i gang faktisk. Det er ganske normalt hvis man har vært utsatt for krenkelser mot kroppen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 Jeg syntes det var svada. Mye bedre å drive med vanlig kroppslig aktivitet og trening. Anonymkode: 8a7e2...84c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 Skrevet 23. januar 2019 Takk for innspill dere 🙂 håper det blir bra, skal i første omgang begynne i gruppe🤔 Anonymkode: d30fd...764 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.