AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Djises, stakkars arme sjel som skrev dette. Anonymkode: ba6d2...e51 Og stakkars arme sjel som ikke kan tålerere at andre har en litt annen humor enn deg selv. Hvor navleskuende går det an å bli? Kom deg ut av bobla di før det er for sent! Du kan risikere å bli mentalpasient på livstid, og må gå i tvangstrøye 24/7 innelåst på en eller annen institusjon! Anonymkode: 5a1c3...f5d 0 Siter
frosken Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019  3 timer siden, issomethingwrong skrev: Jeg synes det er interessant å observere at folk skal være så politisk korrekte at det er en større krise (og mindre å spøke med) at katta tar en tablett Efexor enn om et nyfødt barn hadde gjort det. Hvis man skulle ha skrevet historien om de mest opphetede debatter på dol, så hører diskusjoner om katter med. Det var en sjelden høy temperatur da Sør hisset på seg folk fordi han ikke var villig til å likestille mennesker og dyr. *mimrer* 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 45 minutter siden, frosken skrev:  Hvis man skulle ha skrevet historien om de mest opphetede debatter på dol, så hører diskusjoner om katter med. Det var en sjelden høy temperatur da Sør hisset på seg folk fordi han ikke var villig til å likestille mennesker og dyr. *mimrer* Det var den gangen det var liv her.  Anonymkode: ab945...410 1 Siter
Janus30 Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 13 timer siden, issomethingwrong skrev: Jeg synes det er interessant å observere at folk skal være så politisk korrekte at det er en større krise (og mindre å spøke med) at katta tar en tablett Efexor enn om et nyfødt barn hadde gjort det. Det er leit at denne ikke finnes på blå resept:  1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 12 timer siden, frosken skrev:  Hvis man skulle ha skrevet historien om de mest opphetede debatter på dol, så hører diskusjoner om katter med. Det var en sjelden høy temperatur da Sør hisset på seg folk fordi han ikke var villig til å likestille mennesker og dyr. *mimrer* Disse folkene som sidestiller dyr og mennesker er ofte raskt ute med å synes det er greit at du dør eller blir skadet bare fordi du ikke er med på å sidestille dem. Selverklært kjempeempatiske er de visstnok også. Anonymkode: 51cf0...14b 0 Siter
Gondor Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Jeg har verdens sleipeste katt. Han mjauer og flørter for å få mat og spiser ikke maten. Han mjauer for å slippes ut og står leeenge i døråpningen for å slippe inn masse kulde for så å ikke gå ut. Han mjauer konstant for å bli sluppet inn men kommer ikke inn når jeg går for å åpne for ham. Han stirrer bare fjernt ut i luften. Han legger seg hvor han vil. På hodeputer, senger, sofaer, pynteputer, oppå bord og stoler og favorittstedet: oppå mennesker. Hadde han fått i seg en pille hadde jeg fått panikk og ringt Giftinformasjonssentralen. Ikke visste jeg at det var døgnåpne veterinærer. Frem for å spøke om og med disse firbente vennene våre! Jeg sier stadig til katten at jeg skal rive av ham hodet. Da mjauer han og sier vel noe sånt som at han skal klore ut øynene mine. Gjensidig forelskelse med andre. Tenk dere hvordan gutter og menn driter hverandre ut når de møtes. Men de mener ikke noe med det. Litt humor er ikke farlig 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.