AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 Skrevet 25. januar 2019 Jeg har fått tilbud om å prøve denne med. fra min faste behandler. Plages av GAD med mye uro. Trenger et «trygt» alternativ til Sobril/Vival. Kjenner ikke til den fra før, bare via Google. Håper noen vil dele erfaringer med meg, særlig hva gjelder oppstart. Jeg ser allerede nå, av pakningsvedlegget, at det blir utfordrende å ta buspirone 3 g daglig til samme tid hver dag.. Jeg har så ulike dager, og døgnrytme. Må vel frem lete opp en mobilapp, med alarmer! -Maiken Anonymkode: d16a9...2a8 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. januar 2019 Skrevet 26. januar 2019 Buspiron kan jeg dessverre ikke si noe om. Men å bruke alarm-app er jeg nødt til å om jeg skal klare og huske medisiner. Særlig det som skal tas midt på dagen. Det gjør at jeg får et ønsket og mer stødig nivå av stoffene i kroppen, og dermed har jeg det også bedre. Så det er ikke noe nederlag å bruke en sånn app. Jeg er glad for at jeg fulgte råd fra psykiateren min om å gjøre det . Å legge fram det man skal ta av medisin til morgenen sammen med en flaske vann på nattbordet, kan jo være en måte å "idiotsikre" inntak av medisin til fornuftig tid om morgenen. I alle fall om man bestemmer seg for å sove utpå, eller sliter med å komme seg opp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 Jeg har også vannflaske på nattbordet! Tenkte å klippe opp litt av tabl.brettet og ha det i lommeboken. Da har jeg alltid med meg noen. Har forøvrig bare tatt buspiron morgen og kveld. Begynner med det, så øke etter en uke. Merker bivirkning iform av hodepine og stivhet i nakken. Håper jeg vil oppleve mindre uro/angst de neste dagene... -Maiken Anonymkode: d16a9...2a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 Skrevet 1. februar 2019 Merker ikke noe jeg.... 5 mg morgen og kveld er sikkert litt lite! Er litt usikker på om jeg skal øke til 10 mg morgen og kveld, el om jeg skal øke med 5 mg ettermiddag? Finner ikke noe info eller brukererfaringer på nett... -Maiken Anonymkode: d16a9...2a8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.