Gå til innhold

Har jeg krav på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så heldig hen var som hadde en så god psykolog.

Anonymkode: c71eb...941

Ja psykologen mene hen hadde krav på å få det slettet.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Ble det som ble kjøpt levert tilbake da?

Anonymkode: 81898...8c5

Hen hadde ringt til masse spåtelefoner i mani, gjelden ble slettet. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hen hadde ringt til masse spåtelefoner i mani, gjelden ble slettet. 

I prinsippet er jeg uenig i at slik gjeld skal slettes, men lurendreiere som spåkoner har jeg ikke noe sympati for.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I prinsippet er jeg uenig i at slik gjeld skal slettes, men lurendreiere som spåkoner har jeg ikke noe sympati for.

Ok. De var ganske sleipe, fikk hen til å ringe opp og opp igjen. Til pass til dem at de ikke fikk pengene. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe som heter "trygd til forvaltning" hvor nav styrer inntekten din til å betale de nødvendige regninger, og så får du utbetalt en fast sum i uka til mat, klær osv. Hvis du får den ordningen (søke om det) er det lettere å komme i kontakt med økonomisk rådgiver hos nav som jobber med slike saker og hjelper å rydde opp. Jeg fikk veldig god hjelp av øk.rådg. Jeg har også trygd til forvaltning og jeg tror det vil hjelpe deg ift at du får bedre tillit hos kreditorer til å få til en gunstig gjeldsordning. Ta med deg noen du stoler på og avtal et møte med nav, hvis du har en behandler så diskuter det med vedkommende. Dette er nok en kjent problemstilling. En økonomisk rådg kan forhandle med kreditorer for deg.

Lykke til. 

Anonymkode: e50b8...7ea

Det har jeg ikke hørt om og det hørtes veldig fint ut. Det er godt at det fins et lys i enden av tunnellen.

Anonymkode: c71eb...941

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...