Gjest Skjora Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Heihei! Er en håndballspiller på 17 år, som har veldig lyst til å forbedre spensten min! Her jeg bor, har vi ingen ordentlige trenere, ingen om kan noe spesielt mye. Og å hoppe over benker to ganger i måneden for å bedre spensten, har jeg ikke å mye tro på! Så hvis det er noen som har noen gode forslag, noen bra øvelser for å forbedre spensten, blir jeg kjempeglad! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslo Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Får eg mail-adr di, kan eg sende deg spenst-programmet mitt, utarbeidd av Lene Espegren (tidl. norgesmester i tresteg og lengde) og Frode Tønnesen (trenaren hennes). adr. mi er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslo Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Fekk du brukt nokon av øvelsane? Fann eit ark med massevis av ulike øvelsar her, med teikningar, så det er lett å forstå også. Er det av interesse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.