Gå til innhold

Smerte høyre side av magen, men prøver normale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 21 år gammel kvinne her.

I nesten 2 uker har jeg opplevd en type svak brennende smerte/ubehag som varierer i grad(blir satt ut hver gang det kommer) i høyre side av magen, lysk og rygg. Smerten kommer og går. Noen ganger kjennes det ut som noe trykker på området. Det varierer hvor smerten oppstår, men alt skjer på høyre side. Det kan være alt fra over navelen, navlehøyde eller under navelen. Generelt har jeg dårlig matlyst i tillegg til at jeg er slapp og kvalm. Jeg opplever også at det kjennes ut som at hodet mitt og nakken min til tider blir varmt. Jeg har innimellom feberfølelse uten febertemperatur. Jeg dro til legen, men både blod og urinprøver var normale. Han spurte meg også om blod og slim i avføringen min som jeg svarte at ikke var så uvanlig for meg. Men hvis dette var relatert ville jo smertene ha oppstått mye tildligere? Jeg fikk beskjed om å oppsøke legen på nytt hvis det ikke ble bedre.

Jeg tenker jo da at jeg bare innbiller meg dette, men jeg har fortsatt vondt. Noen andre dom har hatt lignende symptomer?

 

Anonymkode: 55665...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Jeg har også smerter på høyre side av magen. Jeg fikk gastroskopi med resultat reflukssykdom. Jeg tok avføringstest som var negativ. Nå få jeg colonoskopi. Blindtarmen er ute lenge siden. Det kan ha så mye årsaker. Vanskelig å finne ut. Mulig du må gå gjennom flere undersøkelser. Mer kan jeg dessverre ikke bidra med, beklager. Godt bedring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...